Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 5
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

de spanning was te snijden.

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 05:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verkadefabriek heeft hier het nieuws gehaald, deze foto stond op de voorpagina.

Laatst aangepast door Jan op 30 Jun 2008 05:04, in totaal 2 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 05:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 08:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
de spanning was te snijden.

In de serre was er niks van te merken. Knap klote als je net een stapel munten hebt gehaald en de lampen gaan ineens aan. Ze hadden het gewoon kunnen oplossen zonder iedereen eruit te smijten, maar helaas...........

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snap ik nog steeds niet wat er nou precies is gebeurd. Hoe laat was dat?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kwart over 2/ half 3.

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 10:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, wat hoor ik nu allemaal Smiley. Was er zaterdag ook, op de Parade, maar alleen Coppens en Jappie en Robert gezien (@Geert, Ruudje was er ook met wat lui uit Berlicum! Smiley, long time no see...). Erg jammer dat de Parade leegliep tijdens Guru, maarre vertel...schietpartijen?, driveby's?, gangwars? Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 10:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He wat? Ik mis het helemaal. Smiley
Wat is er gebeurd dan...?
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh en btw..............wat was Guru slecht!

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In het BD staat trouwens wel weer een cynisch artikeltje over dat er gescholden werd in de teksten. Erg treurig.

Ik vind het erg knap van de organisatie dat ze met een speldenprik gemeentelijk geld, en verder sponsoring, zo'n festival van de grond hebben gekregen. Erg knap!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

had even gebeld niels, dan haddden we kunnen meeten. Ruud heb ik wel gezien maar toen was hij lam en vond ik hem nogal irritant.... De afterparty in de Verkade was net een beetje op gang aan het komen toen opeens de lichten aan gingen en er omgeroepen werd dat iedereen naar buiten moest, naar ik vernomen heb vanwege een vechtpartij buiten. Dat is wel een beetje vreemd; als er buiten een vechtpartij is lijkt het mij niet slim om de hele zaal naar buiten te sturen.
Verder vond ik de jeugd bovenverwachting goed, cartes en kleine jay overtuigend, extince genant en kwam guru niet echt van de grond.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stuur een mailtje naar de Rabobank over een adreswijziging. Krijg een ik mail terug en heeft die bitch op eigen houtje, al mijn krediet geblokkeerd. Gestoord!!

Heb haar ook een hele boze mail teruggestuurd.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh ja, ik had sommigen van jullie ook nog even gezien. Was ik alweer vergeten eigenlijk. Op een of andere manier is alles een beetje aan me voorbijgegaan of zo. Ik geloof niet dat Extince en Guru boeiend waren, want heb met veel mensen staan ouwehoeren en als de muziek de moeite was geweest dan had ik dat niet gedaan, ik denk dat ik misschien maar 3 keer naar het podium heb gekeken.
Wij waren op weg naar de Verkadefabriek toen we langs t Plein kwamen, en waarom naar de VF als t Plein voor je neus ligt? T was best leuk in het Plein voor de verandering. Ik heb eigenlijk niks meegekregen over de ontruiming van de VF, maar lekker vaag dan. Dit is niet de eerste keer dat ik wat hoor over moeilijkheden daar, en vreemde reactie van de security van de VF op problemen.

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Extince genant???
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik vond het echt slecht.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga vanavond waarschijnlijk weer de hele nacht doorwerken....Het grootste nadeel vind ik dat je zo snel je inspiratie verliest om muziek te luisteren. Kan echt niet bedenken wat ik nu wil luisteren...
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 00:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou even een Lats.FM account aanmaken, last.fm player installeren en je hoeft je dat niet vaak meer af te vragen Smiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 09:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn post maar effe verplaatst naar: http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=2692&postdays=0&postorder=asc&start=40

Laatst aangepast door Maartje op 01 Jul 2008 09:29, in totaal 2 keer bewerkt
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 09:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nog een keer: http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=2692&postdays=0&postorder=asc&start=40

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chill, dan heb je het net iets beter dan ik gedaan; ik moest vorige week op en ben afgestudeerd met een 8 voor beiden Bling
Maar gefeliciteerd!!

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hé Thijs, ik wist helemaal niet dat jij voor Webwereld schrijft!

Heb ik in een grijs verleden ook nog gedaan.. Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh? Meen je dat? Wanneer was dat dan?

Ik doe 't al sinds februari ofzo, denk ik. Was eigenlijk helemaal uit de IT, en merk dat ik soms inderdaad vijf jaar achterloop. Maar 't is leuk en goed voor de schrijfervaring enzo Smiley. Was vandaag en gister idd heel de dag bezig!

Als je trouwens zin hebt..? Webwereld zit te springen om mensen!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In 1999, toen Gamez.nl nog niet bestond en Webwereld 2x per week een aparte gamesrubriek had. De schrijver daarvan ging een maand naar de VS en vroeg aan mij of ik hem tijdelijk wilde vervangen. De beste bijbaan die je kunt bedenken voor een 15-jarige Knipoog

Hé, maar dat klinkt eigenlijk best goed! Hoe ben jij er terecht gekomen?

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Via m'n baas, die kende de baas daar. De baas daar was bij ons op bezoek.

Check je mail, stuur je effe zijn gegevens door!
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 19:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik baal van al die kattenharen. Is daar (op haarlak na) nou geen oplossing voor? Misschien toch mee doen met boer zoekt vrouw... Kunnen ze lekker buiten.

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2008 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tering, wat is dat 'waarom, waarom vliegen vliegen' een saai topic. Iedereen zegt ook 10 x hetzelfde. Ik dacht het al vanaf het begin maar nu moet het gewoon gezegd worden. Alleen niet in het topic zelf.

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2008 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het ook erg irritant Smiley. Geen of antwoord, of zeg niks... Maar iedereen komt maar met dezelfde antwoorden, terwijl ze allemaal met een simpele observatie te weerleggen zijn...
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 01:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij komt anders ook ineens met een verklaring over vliegen bij de oven, niemand had vliegen bij de oven.

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van donderdag tot zondag in Berijn geweest, was zoals gewoonlijk weer zwaar vet. Hoogtepunten waren de biergarten Prater, club dunkel en de bassy cowboy club. Ik ben ook in het Pergamom museum geweest, dat was ook wel erg vet (als je je daarvoor interesseert). Enige minpuntje is dat ik na drie nachten van maximaal 5 uur slapen me altijd wel goed voel maar dat ik vannacht tien uur heb geslapen en me nu echt gaar voel....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 10:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat problem ken ik... Smiley Vannacht heerlijk geslapen alleen nu zo'n after weekendtrip dip. Moe en lusteloos, tired and empty Tongsmiley

Berlijn was inderdaad en uiteraard weer de bomb. Van de Bassie Club, via een tochtje op de Spree naar Biergarten Prater om af te sluiten in Dunkel, ondersteund door een top hostel, een relaxed restaurant om de hoek en uiteraard het juiste gezelschap. Alle ingredienten voor een overzichtelijke en vlekkeloos verlopen trip.

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga altijd met veel plezier naar post je gevoel als ik zie dat Danny heeft gepost. Drank-avonturen en zotte verhalen. Echter hebben een paar mensen op het forum hierover geklaagd en is het nu niet meer zoals het was. Nu krijgen we slechts een globale omschrijven en worden de smeuige verhalen weggelaten. Erg jammer!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of: Je hebt volkomen gelijk en doe tegenwoordig aan zelfcensuur daar ik merkte dat mijn posts idd een dermate hoog powerdrink gehalte hebben en dat het beeld wat mensen van mij hebben en hoe ik daadwerkelijk ben nogal van elkaar aan het verschillen raakte. Ik doe namelijk niet aan virtuele identiteiten...
Of: Ik ben volwassen geworden en maak gewoon niet zo'n rare dingen meer mee...
Of: Het forum is sowieso redelijk dood en voel ik de behoefte niet meer zo zeer mezelf hier te uiten...

Wat zal het zijn...? Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kut iPhone eigenlijk. Mijn T-Mobile abonnement loopt over drie maanden af en deze wil ik nu dus eigenlijk opzeggen omdat dat drie maanden van tevoren moet. Via e-mail kan dit niet en ik heb geen zin om een brief op de post te doen, dus ik probeer het telefonisch te doen, maar krijg al 15 minuten te horen: "Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft, we proberen u zo snel mogelijk te helpen."
Waarom moet ook iedereen die iPhone-info wil bellen? Ze kunnen net zo goed even op de website kijken, volgens twee van de drie speciaal voor de iPhone-belangstelling ingesproken berichten die je eerst te horen krijgt voordat je een keuze kunt maken wanneer je de klantenservice belt Grrr

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb vanaf maandag tegen de 40 graden koorts gehad. Gelukkig is het nu bij vlagen iets minde aan het worden; ik zit zelfs te denken aan een (heel) klein cameotje op bas zijn trouwfeestje....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2008 20:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, da's wel heftig zeg! Dat terwijl ik juist zo'n diep respect koesterde voor de manier waarop je maar door en door ging Knipoog Je hebt toch niet dat vleermuizenvirus te pakken hè?

Ik voel me nogal arelaxed over het feit dat werkelijk iedereen om me heen naar vette mooie romantische warme zonovergoten gezellige zwoele meisjes-in-bikini bestemmingen gaat of er al is, en er voor mij niet eens iets in de pijpleiding zit... Terwijl ik niks liever wil dan met een verbrand hoofd bier drinken op een of andere mediterrane plek, na een jaar aan mijn scriptie te hebben gezeten Boos

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2008 21:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb juist helemaal geen behoefte aan vakantie, ik zit helemaal niet in het 'zomer-gevoel'. Ik ga dan dus ook niet op vakantie..
Maar nou zei laatst iemand tegen me dat ik dan waarschijnlijk in de winter in een enorme depressie terecht kan komen en daar kan ie wel eens gelijk in hebben... Maargoed, dan ga ik gewoon lekker met Kerst naar San Fransisco.. Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2008 23:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat dat betreft heb ik het inderdaad niet slecht getroffen:
6 augustus 3 weken Peking.
7 september 3 weken Westcoast US

Vet Smiley

Inderdaad wel kut als ineens niemand op vakantie lijkt te gaan, dan is de voorpret iig ook al minder...

Heerlijke zondag gehad! Lekker een paar uur teringhard gevoetbald in het Vondelpark om daarna lekker na te zweten bij een erg relaxed potje poker. Beter dan de hele zondag in je eentje met je hoofd tegen de muur te rammen!

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 00:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga donderdag voor 3 weken (bordeaux - san sebastian - madrid- valencia - barcalona - cote d'azur - florence - rome - napels - venetië - zurich - utrecht) met de trein, maar juist als ik weg ga krijg ik zoveel (creatieve) plannen om te gaan doen! Frustrerend, want juist na de vakantie heb ik dan weer een hele hoop andere dingen te doen, zodat ik er weer niet aan toe kom of geen zin meer in heb.

Maar ik voel me verder goed, omdat de Parade vanavond zo gezellig was.

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gemixed, nieuwe uitdaging, maar oh wat is het kut om mede te delen. Vooral als je net alle verantwoordelijkheid hebt gekregen. Boos
Verder super, want ik ga zo geld verbrassen in Antwerpen Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 09:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben weer fit, das wel beter. Verder heb ik zin om kleren te gaan kopen alleen heb ik eigenlijk geen geld...Verder zit ik vol kleine ideeën die een kleine uitwerking verdienen maar moet en ga ik gewoon aan mijn afstuderen werken. Dat het weer nu mooi is maakt het niet makkelijker, het zou een mooie dag zijn om door de stad te rijden op een drie meter hoge stalen geit. Zonnebril op, muziekje aan en dan gang-signs maken naar iedereen die er ook maar een beetje urban uitziet.
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur