Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 5
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 02:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind trouwens dat je wel aangifte moet doen van poging tot inbraak. Mocht er nou nog meer van zulk soort shit gebeuren, dan kan er wel iets aan gedaan worden misschien.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 23:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over Marokkanen gesproken: mijn zus had van de week autopech en er was meteen een Marokkaan die haar kwam helpen. Hij zei er zelfs bij: Je hebt geluk dat je de laatste goeie Marokkaan hebt getroffen.
Hihi, vetcool.

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In Amsterdam de straten onder? Ik zat in Muiden, daar is de afgelopen twee dagen geen druppel gevallen... Hoe kan dat nou?

En kun je niet gewoon wat pek en veren over die Marokkanen heengooien?

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 08:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, dan worden het martelaren. Ik moet ze ofwel omleggen of negeren, hmmm..

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 09:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou proberen de dialoog met ze aan te gaan en er een collumn over te schrijven en lukt dat niet heel groot een bord met 'Hier hangen schapenneukers' en een pijl omlaag op jullie huis hangen. Lost dat nog steeds niets op zou ik inderdaad ook gewoon verhuizen... Smiley

Heb het veel te druk...!! Mijn hoofd loopt ervan om! AAAHHH!

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 09:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik verveel me nogal vandaag. En het is deprimerend weer buiten dus daar word ik helemaal inspiratieloos van. Ik moet ook nog steeds ontbijten maar ik weet niet wat ik wil eten. Ik heb wel intussen fucking honger gekregen dus dadelijk toch maar iets verzinnen.

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 10:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad stijf je mond dichthouden als je erlangsloopt, en je bij binnenkomst in je huis je helemaal opvreten en boze brieven schrijven... Da's inderdaad veruit de beste manier Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 10:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net zitten poepen met een gangetje van 280 km/h Knipoog , nu in Frankfurt, coole stad naar 't lijkt.
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu heb ik gesport en naar de sauna geweest en nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Het begint me een beetje te vervelen hier thuis, een beetje erg zelfs. Ik zit er nu zelfs over te denken om te gaan strijken ofzo... dramatisch. Maar eigenlijk heb ik dus niks te klagen, behalve dat ik me dus een beetje verveel.

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klaar

Laatst aangepast door Jan op 22 Jul 2007 18:57, in totaal 2 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik werkte met zo'n Surinaams meisje bij de Albert Heijn in Amsterdam. Recht uit de jungle; niet normaal hoe onbeschoft, in onverstaanbaar Nederlands.

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 19:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat je dan toch nog weet dat het onbeschoft is Knipoog

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goddamn wat er nu op mijn pad komt (...na een zeer drukke maar nu al vruchtbare week vol allerlei muziekmeetings in Frankfurt). Als alles doorgaat ga ik van 9 tot 14 Juli naar de Isle of Man met een kennis van me (jonge regisseur bij Caramel Pictures (:voorheen Wil van de Vlugt)) waar hij een audi film (van ongeveer anderhalve minuut) gaat schieten. Mogen jullie raden wie er in die auto mag rijden Hamer Ja-knikker Bling .....
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

GODDAMN SEXY, Niesl !!!

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 17:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet niels, R8 toevallig?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 19:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik werd vanmiddag gebeld door de TROS, hoe ver ik met school was. Ik ga er in juli/augustus werken dus ik dacht dat ze me eerder wilden laten beginnen ofzo, maar ze wilden me een full-time baan aanbieden en hadden het dus over hoe ver ik met heel mijn opleiding was Hamer Ik ben wel geflatteerd, maar ik heb toch maar gezegd dat ik het geen goed idee vind om met nog één jaar te gaan te kappen met mijn studie.

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 20:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben nu al een paar weken kkhard voor school aan het werk (een uurtje of 50 per week ofzo) en wordt helemaal gek! Heb echt fokking veel zin om te zuipen, maar alles wat ik vanavond niet doe zou ik dinsdagnacht moeten inhalen. Man, ik heb al zo lang niet meer een goeie, volledige nacht slaap gehad. Verdrietig
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 21:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat moet je allemaal doen dan Geert? En is het eind dan al eens nabij? Smiley

Dus morgen geen tijd om hier bier te komen zuipen....?

Xurk: Ken de verleiding. Ik vind het op dit moment ook moeilijk om me ook nog aan m'n studie te weiden, als een fulltime baan zoveel kleine problemen zou oplossen..

(Doorzetten Thijs... doorzetten Thijs Smiley)
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

donderdag eindevaluatie van een semesterlang project. Moet ik gewoon even doorzetten, het is zonde om alle tijd die ik er ingestoken heb op het einde te verneuken door het niet goed af te maken. Vanaf donderdag heb ik wat meer tijd, alleen nog een verslaggie en misschien nog een essayjte Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 03:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In de praktijk leer je ook heel erg veel Smiley

Ik voel me een beetje weird. Mijn date van de vorige keer was echt leuk en vanavond smste hij voor een date maar ik had het huis vol met vriendinnen en juist die vriendinnen maken het dan een beetje ongemakkelijk... 'Hoe zit het nou met jou en Meen?' (ja hallo, pas 1 keer afgesproken)
Daarom volgende week maar prive afgesproken. Eindelijk iemand op 1 lijn...

Ben behoorlijk zatjes weer...

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 05:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Xurk: Ken de verleiding. Ik vind het op dit moment ook moeilijk om me ook nog aan m'n studie te weiden, als een fulltime baan zoveel kleine problemen zou oplossen..

Ik vind het moeilijk om me uberhaupt tot een studie te zetten. Ik heb nu een fulltime baan waar ik me echt lekker bij voel! Waarom dan studeren...? Knipoog
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 09:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb ook een jaar gewerkt en het is ook superrelaxt, omdat je nu veel geld hebt en alles kunt doen wat je wilt. Maar straks als al je vrienden die zijn gaan studeren wel zijn afgestudeerd en zij gaan werken, dan verdienen zij 3 keer zoveel geld met minder uren en dan is het waarschijnlijk een heel stuk minder leuk. Bovendien wordt de drempel om uberhaupt nog te beginnen waarschijnlijk groter. Als je over 2 jaar pas bedenkt dat je ineens toch wil studeren en je begint dan zijn alle eerstejaars waar je dan tussenkomt minstens 3 jaar jonger en dan ga je je overal aan storen en denk je: kut was ik maar eerder begonnen. Ofzoiets, tenminste dat is mijn kijk op het hele studeren vs. werken verhaal.

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Man-o-man. Eergisteren terug gekomen van van Schiermonnikoog, gisteren nog even in Groningen en Groninger Museum geweest. Om vervolgens in Utrecht op 't Ledig Erf weer aan de schnaps te zitten. Zo rust ik natuurlijk nooit uit, maar leuk is het wel!

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sterre schreef:
ik heb ook een jaar gewerkt en het is ook superrelaxt, omdat je nu veel geld hebt en alles kunt doen wat je wilt. Maar straks als al je vrienden die zijn gaan studeren wel zijn afgestudeerd en zij gaan werken, dan verdienen zij 3 keer zoveel geld met minder uren en dan is het waarschijnlijk een heel stuk minder leuk.

Het grappige is dat als ik bij de TROS zou gaan werken nu, ik evenveel zou verdienen als wanneer ik er pas na mijn afstuderen zou gaan werken Smiley
Maar goed, dan heb ik sowieso geen diploma [al hoor ik van veel mensen dat ervaring uiteindelijk belangrijker dan een diploma is], maar ik ben van mening dat je nog heel je leven gaat werken en ik vind mijn opleiding + klasgenoten leuk, dus wil nog best een jaartje daar zitten. Ook wil ik eigenlijk in het buitenland gaan afstuderen, iets waar ik veel zin in heb... Tongsmiley

@Floor: gewoon uit nieuwsgierigheid [dus niet laatdunkend ofzo]: ik kan begrijpen dat het in Amsterdam wonen en een fijne baan hebben en daardoor perfect in je vel zitten gaaf is, maar vind je het nooit jammer van je VWO diploma? Of ben je van plan om na één jaar werken weer aan een studie te beginnen?

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken mensen die WO hebben gedaan en nu gewoon bij een bloemist werken... Sad stories. Laat Floor lekker een leuke tijd in Amsterdam hebben. Ze is jong genoeg. Misschien komt ze daar haar levensmissie wel tegen!

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 13:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh tuurlijk, ik heb niks voor niks VWO gedaan. Maar ik ben er nu pas een half jaar uit. Ik ben pas 21, dus ik heb nog tijd zat om aan een studie te beginnen! En ooit ga ik dat zeker doen, ik weet alleen nog niet wanneer en welke studie.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 13:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, anderen gaan direct 'studeren' en zitten vervolgens jaren lang niks te doen in de collegebanken.

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 3 of 4 jaren gewerkt na mijn HAVO. Altijd goede baantje gehad totdat ik totaal gefrustreerd al 1 jaar bij de Albert Heijn op 't station werkte toen was het genoeg. Back 2 school, waarmee ik nu aan het afstuderen ben...wel op een slakkengangetje..maarja dat doet er niet toe.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me fucking bagger na dit fucking zware weekend. Fuck it, ik wil naar fucking huis om in mn fucking bed te liggen.

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook, maar ik heb om 15:45 nog een stom tentamen, en de woorden draaien nu al voor mijn ogen... maar ik ga het natuurlijk wel halen Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 13:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ow mann ik kan niet wachten!! Morgen vlieg ik naar Nice om vervolgens een uurtje later neer te vleien aan de Côte d'Azur in Cannes.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toe maar. Smiley

Btw, waarom had je mij gebeld zaterdag, was je in het WSC ofzo? Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Juistem, dacht dat ik jou daar toch ook zeker wel zou treffen....Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer genoeg niet, ik zat in de Ardennen, was overigens ook erg leuk. Volgende week herkansing in E'hoven. Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:
Oh tuurlijk, ik heb niks voor niks VWO gedaan. Maar ik ben er nu pas een half jaar uit. Ik ben pas 21, dus ik heb nog tijd zat om aan een studie te beginnen! En ooit ga ik dat zeker doen, ik weet alleen nog niet wanneer en welke studie.

groot gelijk, lekker de tijd nemen. het leven is al druk genoeg in onze westerse maatschappij.

Ik ben er oom zo 1 zoals Laurens beschrijft, maar dat kom ook omdat ik mijn rust al genomen heb tijdens de middelbare school, dus vond ik dat ik er maar meteen aan moet geloven Knipoog
Ow, Laurens, je bedoelt ook jezelf neem ik aan?

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik bedoel ook mijzelf ja Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

YEAHH!!! Cheer

Was enorm bang dat ik 1 tentamen niet gehaald zou hebben, wat zou betekenen dat ik een studievertraging van een JAAR zou hebben gehad.

Maar ik heb 't gehaald! Damn das wel een klein feestje waard. Smiley. Nu m'n bachelorscriptie afmaken, en dan kan ik gewoon beginnen aan m'n master American Studies in september!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wetenschapsfilosofie? Zei 't tochhhhh....?

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 20:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chill!!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren gingen we filmen in Monnikendam en ik dacht dat het heel slecht weer ging worden dus had een dikke trui en een regenjas meegenomen. Maar het was super warm en zonnig, dus mega verbrand nu. Hopelijk wordt het rood snel bruin.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur