Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je potjes P
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 02:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom is hier eigenlijk nog geen topic voor? Smiley

Anyhow, vette hand. Ik wilde eigenlijk gaan pitten tijdens een sit en go, dus ik call een all-in op een open-end straatje Boer-A's. Heb dus een 10 nodig.

En die valt op de river lachen

Deze ruzie is het resultaat Smiley

Quote:

Dealer: sorcery111 shows two pairs, Kings and Queens .
Dealer: looskuh shows a straight Ten to Ace
#6107941687: sorcery111 wins 80 chips from side pot #1 with two pairs, Kings and Queens.
#6107941687: looskuh wins 4.850 chips from the main pot with a straight, Ten to Ace.
border2000_u: niiiiiiice
border2000_u: gd effort
looskuh: tnx
sorcery111: wtf dummie??
border2000_u: lol
border2000_u: he won
border2000_u: thats nice work
sorcery111: calll me with a stupid gutshot
border2000_u: what's your problem jackass
sorcery111: he had chances like 10%
looskuh: Yup
border2000_u: so??
border2000_u: i think he's in the driving seat now, don't you, XXXXXX!????
border2000_u: his poker's clearly better than yours here, orthodox or otherwise
sorcery111: so? U DONT CALL ALL INS WITH NOTHING BUT A GUTSHOT
border2000_u: but he did
sorcery111: u stupid dummie
border2000_u: and he won

Maar wel chip leader. Eens kijken hoe ver ik kom....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 02:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net ook effe een speedtable gedaan voor $11, tweedes geworden dus een schamele $30 gewonnen. Nu dus maar een tweede tafel van $11 waarin ik nu ook weer chiplead heb...dus zou een nuttig uurtje kunnen zijn voor het slapen gaan...

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 02:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhaha. Weer all-in met wat suiteds. Flush op de river Smiley.

Nog 21 mensen... ff uitzitten.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 02:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hmm, das mislukt... werd afgeleid door Koos... Tongsmiley Ging lekker maar toch 4de geworden...

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 03:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs speel jij voor geld?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 03:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee. Voor, ehhh, de eer...?

Finaletafel, maar wel aan het low stacken... Hoop maar dat ik het haal Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 03:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He doel is gehaald. 7e... Maar dan had ik toch meer gewild Smiley....
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heerlijk online poker, gisteren $50 dollar verloren na een hele dag spelen Tongsmiley Naja de dag ervoor $120 gewonnen, dus het is niet zo erg, zonde wel Smiley

Danny speel je ook op full tilt?
daar kan je heerlijke $11 turbo sit 'n go's spelen.

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vooralsnog alleen op Partypoker, 1 acount vind ik al gevaarlijk genoeg...Knipoog Nu overigens al zo'n 3 maanden aan het teren op hetzelfde geld zonder bij gestort te hebben. Dat fluctueert heel de tijd van 10 to 100 dollar. Komt het boven de 100, stort ik het naar mijn rekening...

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hoeveel heb je er ondertussen al aan overgehouden dan?
Heb zelf 2 keer $50 gestort en sta nu op ongeveer $650, maar ben te lui om uit te cashen Smiley

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb in totaal nu $450,- naar mijn rekening gesluisd. Dat heb ik me nu wel echt voorgenomen want teveel geld op mijn acount is gevaarlijk... Ben namelijk wel iemand die in een staat van pisbezopenheid de ene na de andere 22 en 33 pot ga doen en bij verlies zodoende in een paar uur tijd 100+ dollar verbrassen...das dan toch jammer..Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gelukkig net de 3 absurde bad beats van gister ter waarde van $55 in totaal goed kunnen maken met het tweede worden op een 22 tafel... Kan ik iig gerust gaan slapen....

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 00:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik speel nooit hoge blinds en als ik Sit & Go speel doe ik ook de lagere buy-ins, dus ik vond deze hand vandaag wel relaxed:
Quote:
rising_moon posts small blind [$0.02 USD].
The_Rhyme posts big blind [$0.04 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Mr_Xurk [ As Ah ]
ElvisBerlin calls [$0.04 USD]
Bucho_888 folds
Mr_Xurk raises [$0.08 USD]
RolIfix folds
Mastering111 folds
rising_moon raises [$0.18 USD]
The_Rhyme raises [$0.60 USD]
ElvisBerlin folds
Mr_Xurk calls [$0.56 USD]
rising_moon calls [$0.44 USD]
** Dealing Flop ** [ Th, 2c, 9s ]
rising_moon bets [$0.04 USD]
The_Rhyme is all-In [$1.87 USD]
Mr_Xurk calls [$1.87 USD]
rising_moon folds
** Dealing Turn ** [ 6d ]
** Dealing River ** [ 7s ]
Hidalco has joined the table.
The_Rhyme shows [ Kc, Ac ]high card Ace.
Mr_Xurk shows [ As, Ah ]a pair of Aces.
Mr_Xurk wins $5.46 USD from the main pot with a pair of Aces.

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 00:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net $90 gewonnen in 1 hand op een gewone all-in tafel.
Begon met J J toen kwam de flop 10 10 8 en op de turn een J dus een full house en de persoon waar ik tegen speelde ging all-in dus calde ik en won met een full house tegen 2 pair.
Best leuk als ze gelijk de tafel verlaten na zo'n verlies Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 01:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Switch-blade schreef:
Best leuk als ze gelijk de tafel verlaten na zo'n verlies Smiley

Heerlijk tilten lachen

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 02:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:

Dealer: looskuh does not show cards.
#6113756271: looskuh wins $2,92 USD
Dealer: Game #6113757392 starts.
Dealer: ** Dealing down cards **
Dealer: ** Dealing Flop ** [ Ad, Kd, Jd ]
Dealer: ** Dealing Turn ** [ Qd ]
gparmar2007: Haha
looskuh: Smiley
gparmar2007: I want to see the 10d
Dealer: mynamelisii shows Royal Flush .
#6113757392: mynamelisii wins $2,04 USD from the main pot with a royal flush.

Ik folde, maar wow! Rockon!!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, vette shit, dat heb ik nog niet meegemaakt online! Alleen een keer op de turn had ik een royal flush draw, maar toen foldde de rest na mijn halve bluff Tongsmiley
Jammer dat hij er maar $2 mee heeft gewonnen, een royal flush verdient het om minstens $10 mee te winnen Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar Thijs ben je serieus trots op die bad beat die je als eerste poste?

Als je dat 10x doet verlies je er 9 dus op lange termijn heb je er geen kont aan om zulke potjes te callen.

Maar ok ok. Ik snap dat zulke reacties gewoon smakelijk zijn om te posten Smiley
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 12:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een keer een royal flush gehad met AK. Maar had automuck aanstaan Smiley Won er maar liefst 1 dollar mee... op een $0,10 tafel.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:
Maar Thijs ben je serieus trots op die bad beat die je als eerste poste?

Maar ok ok. Ik snap dat zulke reacties gewoon smakelijk zijn om te posten Smiley

Tuurlijk call ik zulk soort shit normaal gesproken niet. Maar ik was pisbezopen en wilde gaan slapen. Des te vermakelijker de reactie als je wint op de river Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eerst 4de op een $6 multitable, nu eerste op een $11 singletable... Sta nu gelukkig weer boven de $100 alleen kan het nog niet naar mijn rekening sturen omdat ik dan maar $1,10 overhou... Vanavond nog proberen met 1 potje nog een beetje winst te pakken zodat ik weer wat naar mijn rekening kan sturen...

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 20:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was dat gewoon een normale Sit & Go met 10 personen met $11 buy-in? Die heb ik nog nooit gespeeld, maar als je 1ste wordt en maar $50 ontvangt in zo'n geval, is die rake echt belachelijk hoog [toch?], bijna crimineel aangezien er $110 dan in de pot zit!

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 00:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij PP tournaments heb je toch niet eens een rake? Er wordt immers niets uit de pot genomen, je betaald gewoon een $ om deel te nemen. Daarom is dat niet erg veel op $11, 10% is immers normaal... $50 dollar als eerste plaats betekend ook $20 als derde plek, best oke. Bij een 50table hoef je zelfs maar bij de eerste 7 te horen om te winnen. Cashgames is een ander verhaal maar die doe ik nooit.

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Af en toe is het best leuk een beetje ruzie te maken aan tafel...

Ik had pocket 8 en besloot 150 te callen. De flop gaat open met 3 lagere kaarten... Ik besluit hem maar snel all-in te schuiven met als gevolg dat ik gecalled wordt met AA...pijnlijk... Ik win echter wel de hand omdat ik een straat trek, met deze discussie tot gevolg...Smiley

[quote}#6118125793: Dennums wins 5.580 chips from the main pot with a straight, Five to Nine.
Dennums: wow
roodie20: noo
Dennums: got lucky...sry man
roodie20: luck XXXXXXX
MrDinovelvet: crap play that looked out
roodie20: i have so unlucky today lost good $500
roodie20: unbelevable
Dennums: crap play from my side?
Dennums: didn't figure you for a pocketp
MrDinovelvet: you called 150 with junk, then push with a draw, yes you got lucky
Dennums: 88 is not junk
MrDinovelvet: you had 56 you fish
Dennums: no XXXXing way
Dennums: had pocket 8
roodie20: i had had that pot i ahd 10 000
roodie20: dammn
Dennums: ofcourse i wouldn't call with 56
Dennums: damn
MrDinovelvet: look at the hand history you muppet
Dennums: you do
MrDinovelvet: I did
MrDinovelvet: I smell fish

Dennums: Dennums shows [ 8s, 8h ]a straight Five to Nine.
[/quote]

En ineens zegt hij geen woord meer...wat een lul...Smiley Inmiddels dikke chipleader dus nu al zin hem van tafel te gooien...Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 18:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Killen die gast, met z'n I smell fish Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hem wel hard afgemaakt...uiteindelijk 8ste geworden met een AJ suited (van mij) tegen AK unsuited... Net buiten de prijzen, dat suckt wel...zeker omdat ik me op zo'n moment voorneem niets stoms te doen om maar in de prijzen te vallen...Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En als we dan toch bezig zijn... Tongsmiley

Net ook wel een ziek potje... Ik kreeg de ene na de andere AA... Denk dat ik er in totaal minstens 8 heb gehad! De 4 die niet gekraakt werden hebben me niet erg veel opgeleverd, das altijd zo'n pech... De 4 die wel gekraakt werden suckte uiteraard nog harder..Smiley

Uiteindelijk toch tweede geworden... Volgende...Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 00:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaat me toch beter af dan dat ik eerst dacht. Heb tot nu toe drie toernooitjes gespeeld sinds m'n laatste inkoop, en nog geen keer buiten de prijzen gevallen. Ook niet bij die paar cashgames.

(Alleen bij die verdomde blackjack 3 dollar verloren, omdat ik die eens wilde checken Smiley)
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren redelijk tipsy voor het slapengaan nog effe 2 potjes gedaan en $130,- opgestreken. Met een acount van $150 dus maar weer 110 naar mijn rekening sturen en opweg naar de volgende $100... Gaat best oke zo..Smiley benieuwd wat ik doe mocht mijn acount toch opraken...

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Irritant dat ik met de cash Sit & Go's vaak maar derde [toch beetje winst] of vierde word, terwijl ik onderhand bij playmoney Sit & Go's die ik soms tegen de verveling speel als ik ergens op wacht steevast eerste of tweede word. Ik weet dat het playmoney is en daardoor heel anders / makkelijker [als je serieus speelt], maar toch Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 02:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ARG!! Ik háát het om op de river te verliezen!

Quote:
Dealer: Game #6125448446 starts.
Dealer: Trny: 34326708 Level: 5
Blinds(200/400)
Dealer: ** Dealing down cards **
Dealer: ** Dealing Flop ** [ 9h, 4s, Qc ]
Dealer: ** Dealing Turn ** [ 7h ]
Dealer: ** Dealing River ** [ Tc ]
Dealer: Mr_Xurk shows a pair of Jacks .
Dealer: kalipso555 shows three of a kind, Tens .
#6125448446: kalipso555 wins 120 chips from side pot #1 with three of a kind, Tens.
#6125448446: kalipso555 wins 5,960 chips from the main pot with three of a kind, Tens.
Dealer: Mr_Xurk finished in 5 place.

[we waren beiden preflop al all-in]

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Soms snap ik niet waarom ik nog om geld speel, het zit me serieus acht van de tien keer niet mee:

Quote:
***** Hand History for Game 6126187402 *****
$5 USD NL Texas Hold'em - Friday, July 06, 08:12:56 ET 2007
Table Table 125882 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 10
Seat 6: Mr_Xurk ( $2.76 USD )
Seat 7: whymuppet ( $7.07 USD )
Seat 8: chaulmelou ( $5.39 USD )
Seat 1: psang ( $4.06 USD )
Seat 3: fetonzio ( $3.50 USD )
Seat 10: mouris76 ( $1.81 USD )
Seat 4: andru84 ( $1.50 USD )
Seat 5: A1343777333 ( $4.96 USD )
Seat 9: Blackspecter ( $5 USD )
Seat 2: rastabit ( $5 USD )
andru84 posts small blind [$0.02 USD].
A1343777333 posts big blind [$0.04 USD].
rastabit posts big blind [$0.04 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Mr_Xurk [ Ad As ]
Mr_Xurk raises [$0.08 USD]
whymuppet folds
chaulmelou folds
mouris76 calls [$0.08 USD]
psang calls [$0.08 USD]
rastabit calls [$0.04 USD]
fetonzio folds
andru84 did not respond in time
andru84 folds
A1343777333 calls [$0.04 USD]
** Dealing Flop ** [ Td, 7d, Ac ]
A1343777333 bets [$0.20 USD]
Mr_Xurk raises [$0.58 USD]
mouris76 folds
psang folds
rastabit calls [$0.58 USD]
A1343777333 calls [$0.38 USD]
** Dealing Turn ** [ Jd ]
A1343777333 bets [$3 USD]
Mr_Xurk is all-In [$2.10 USD]
rastabit is all-In [$4.34 USD]
A1343777333 is all-In [$1.30 USD]
** Dealing River ** [ Tc ]
A1343777333 shows [ Ah, Ts ]a full house, Tens full of Aces.
Mr_Xurk shows [ Ad, As ]a full house, Aces full of Tens.
rastabit shows [ 8d, 9d ]a straight flush, Jack high.
rastabit wins $0.04 USD from side pot #2 with a straight flush, Jack high.
rastabit wins $4.18 USD from side pot #1 with a straight flush, Jack high.
rastabit wins $8.04 USD from the main pot with a straight flush, Jack high.

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, 2 fulhouses verslaan met een straight flush is wel heel ziek... Ik snap echter wel van alledrie dat men mee gaat. Misschien kun je AA beter innen na de flop als je ziet dat er ook flushpotentie in zit, dat wil je dan liever niet afwachten dus moet je eigenlijk gewoon all-in gaan, waarschijnlijk dat de flushvissers dan wel weg gaan, al snap ik ook dat je je triple A's uit wil buiten.

Na zo'n turncard kun je er echter haast wel vanuit gaan dat 1 van je 2 tegenstanders op de flush zat te vissen en hem met de turn gekregen heeft. Dan zijn je triple A's niets meer waard, al snap ik wel dat je ze toch niet weg gooit, zeker gezien je nog kans hebt om met de river de hoogste flush te halen. Een straightflush is ook niet echt iets waar je rekening mee houdt..Smiley

Gewoon pech dus en maar goed dat het maar om $2 ging en niet om een paar honderd want met zo'n hand zou je zeker de boot in gaan, helemaal nadat de river is gedeeld en jij met je hoge fullhouse zit...Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, AAA is al moeilijk genoeg om te folden, laat staan AAATT, en een straight flush zie je zo weinig dat het inderdaad niet eens de gedachten passeert op zo een moment. Ik had eigenlijk preflop meer willen raisen, naar 20 cent ofzo, dan had ik waarschijnlijk die lui er wel uitgebet, maar ik zat met mijn gedachten nog bij de vorige hand en dacht niet helder na, zag een pocket pair en klikte op de standaard raise [$0.08].
Zojuist bij twee Sit & Go's achter elkaar 4de geworden, net wat ik eerder in dit topic zei... ik word er toch zo pissed om hè Smiley

Ik speel dus nooit om grote bedragen, dus nu in twee uur ongeveer $10 verlies vind ik echt heel kut!

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:

Zojuist bij twee Sit & Go's achter elkaar 4de geworden, net wat ik eerder in dit topic zei... ik word er toch zo pissed om hè Smiley

Ik ken het..Smiley Net ook effe een 20 sit&go gedaan voor $6... Uiteindelijk stond ik tweedes qua chips met nog 5 mensen over...Kan dan weinig fout gaan zou je denken.. Dus ik schuif mijn AJ suited allin, wordt ik gecalled met een k7 offsuite... Uiteraard komt er alleen een K Smiley
De hand erna krijg ik QQ en schuif hem allin, wordt ik door dezelfde persoon gecalled met a7. Trekt hij een straat op de river... 5des dus en net weer buiten de prijzen...Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En de verslaafde in mij roept uiteraard dat verlies goed te maken...dus maar een $11 single table. En gewonnen Smiley Was een heerlijk potje met doorbijten op het begin en erg goede flops op het eind. Nu weer 190 op mijn acount dus boven de 200 is in dit geval 200 naar mijn rekening. Hopen dat het lukt...

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:

Ik speel dus nooit om grote bedragen, dus nu in twee uur ongeveer $10 verlies vind ik echt heel kut!

hehe eergisteren en gisteren in het totaal $150 verloren :p
ongeveer 80% ervan waren bad beats.. niet normaal, dan ga je vanzelf ook emoplay spelen en dat was dus de overige 20% :p

Gelukkig vandaag alweer zo goed als $100 erbij! :p

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 17:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Ik ken het..Smiley Net ook effe een 20 sit&go gedaan voor $6... Uiteindelijk stond ik tweedes qua chips met nog 5 mensen over...Kan dan weinig fout gaan zou je denken.. Dus ik schuif mijn AJ suited allin, wordt ik gecalled met een k7 offsuite... Uiteraard komt er alleen een K Smiley
De hand erna krijg ik QQ en schuif hem allin, wordt ik door dezelfde persoon gecalled met a7. Trekt hij een straat op de river... 5des dus en net weer buiten de prijzen...Smiley

Ai, hoe zuur zeg! Wat ik zo zuur vind van die speed tafels is dat ook al sta je qua chipleading bij de Top3, je op bijvoorbeeld Level 5 bij een bad beat of een ontzettend goede hand tegenover je in 1x bij de ondersten kan belanden wat chipaantal betreft.

Dennums schreef:
En de verslaafde in mij roept uiteraard dat verlies goed te maken...dus maar een $11 single table. En gewonnen Smiley Was een heerlijk potje met doorbijten op het begin en erg goede flops op het eind. Nu weer 190 op mijn acount dus boven de 200 is in dit geval 200 naar mijn rekening. Hopen dat het lukt...

Nice Smiley Dat speelt zo heerlijk als je tegen het eind steeds goede flops krijgt, zeker gezien de hoogte van de blinds. Zo heb ik ook een keer een Sit & Go gewonnen [de enige keer tot nu toe dat ik eerste ben geworden], eerst heel tight spelen totdat we met zijn vieren waren, toen wat meer gaan spelen en een paar keer goed uitgepakt, ging ik van 1500 fiches naar 7000 en uiteindelijk dus gewonnnen door de speling die je dan hebt en de goede flops die er kwamen Smiley

Thijs schreef:
Xurk schreef:

hehe eergisteren en gisteren in het totaal $150 verloren :p
ongeveer 80% ervan waren bad beats.. niet normaal, dan ga je vanzelf ook emoplay spelen en dat was dus de overige 20% :p

Gelukkig vandaag alweer zo goed als $100 erbij! :p

Ik ben al zo arm momenteel, en ik heb nog niet genoeg vertrouwen om hoge blinds / buy-ins te spelen, als ik $150 zou verliezen zou ik echt super-tilten Bwhaha
Van bad beats kan ik ook echt emo worden ja Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 19:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zit ik een potje P te doen, wordt ik eruit geflikkerd omdat er op een andere pc in wordt gelogd met mijn acount... Daar aardig wat mensen weten wat ik vaak als wachtwoord gebruik is het niet vreemd dat iemand erin kan maar dat iemand het daadwerkelijk probeert... Maarten zei al dat ie stiekum mijn stack ging verdubbelen maar dat ie dat serieus meende kan ik me niet voorstellen...Tongsmiley Dus maar effe ww gewijzigd...

edit: was idd Maarten...de kutjanus..Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2007 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren 7 dollar op een 3 dollar toernooitje gecashed, maar toch met redelijk wat mazzel. Twee all-ins gewonnen met een laag pocket pairtje met een 3 of a kind op de river.

Alleen de laatste hand was jammer. Ik had AA KK, maar dude trekt een straat op de river... Ach ja...
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur