Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Nederlandse Eredivisie 2007/2008
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 18:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ach, die oefenwedstrijden. elk jaar vallen die tegen. (behalve PSV newcastle vorig jaar) Er word naar mijn idee nooit voluit gevoetbald en het loopt nooit echt soepel en dan verliest elke ploeg wel een keer een oefenwedstrijdje waardoor de rivalen er hartelijk om kunnen lachen. Ben benieuwd wie dit jaar de 1e is.

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou we hebben de eerste verrassende uitslag binnen:
VVV-Venlo - PSV 1-1
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2007 03:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV wint na strafschoppen van AC Milan in een voorbereiningstoernooitje.
verassennd was vooral dat Seedorf namens Milan de penalty mistte waelke de beslissing bracht. Knipoog

Finale nu tegen Real Madrid. oftewel, Ruud Madrid. vet...

Ik verwacht echt een mooi seizoen, erg spannend en met een top 3 van PSV, Ajax en Feyenoord. in willekeurige volgorde. Maar ik ben nu bezopen, dus kan niet helder nadenken.

Is er al iets bekend over Alex?

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2007 08:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Is er al iets bekend over Alex?

Hij kan vertrekken naar Chelsea, hij heeft een werkvergunning gekregen.

Werkvergunning voor Alex

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2007 12:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

Finale nu tegen Real Madrid. oftewel, Ruud Madrid. vet...

Ruud doet niet mee, is nog geblesseerd.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2007 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Feyenoord en PSV maakten wel ff indruk zeg (bij de herhaling van studio sport dan... Heb de wedstrijden niet gezien)

Doet me denken aan die ene van vd Meyde tegen Inter.

Laatst aangepast door Tom op 08 Aug 2007 20:56, in totaal 1 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2007 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind persoonlijk ook niet dat Feyenoord het slecht heeft gedaan met gelijke spellen tegen achtereenvolgens Chelsea, FC Porto en Liverpool. Tot mijn verbazing werd er in alle ochtendkranten bijna louter negatief over ze gesproken. Het waren dan wel oefenwedstrijden, maar het Feyenoord van vorig seizoen had deze alledrie [misschien wel kansloos] verloren.

Ik had echt niet zien aankomen dat PSV die toernooi zou winnen... ik had ze eigenlijk ingeschat als de grote verliezer van aankomend seizoen, waarbij ik AZ en Ajax als voorname titelkandidaten zag en Feyenoord misschien zelfs boven PSV eindigen... nu denk ik echter dat PSV weer titelfavoriet gaat zijn, met Ajax en Feyenoord die om de tweede plek strijden en AZ die een terugval kent na de afgelopen succesvolle seizoenen.

Eigenlijk kan het niet snel genoeg eind augustus zijn!

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
nu denk ik echter dat PSV weer titelfavoriet gaat zijn

Vergis je niet. PSV heeft weliswaar niet veel ingekocht, maar wel effectief. De nieuwelingen Zonneveld en Aissati scoren al zelfs in oefenwedstrijden. En zelfs zonder de aanwezigheid van Farfan en Kone. Dit gaat weer een goed seizoen worden voor PSV.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu denk ik niet dat we van te voren kunnen schatten wie er kampioen wordt, want ik verwacht een mooi en spannend seizoen. En dan niet zoals afgelopen seizoen, maar spannend over het hele seizoen.
Ik denk dat Feyenoord en PSV en Ajax gaan strijden om het kampioenschap en AZ toch idd gaat terugvallen. Niet zo heel ver, misschien kan ik het beter omschrijven als AZ die constant blijft met voorgaande seizoenen, maar dat Feyenoord en Ajax beter zullen zijn dan afgelopen seizoenen en dat we zo dus weer de traditionele top-3 gaan krijgen, die dan toch wel een paar puntjes los zullen staan van AZ die op hun beurt weer een paar puntjes los zullen staan van de nr. 5.

Feyenoord heeft 1 heel groot voordeel in de titelstrijd; ze spelen geen europees voetbal.

Wat ik niet snap is dat er elk jaar weer mensen zijn die beweren dat PSV komend jaar op zijn bek zal gaan. Uiteraard zal dat wel weer een keer gebeuren, maar om nou elk jaar te gaan roepen dat het dit jaar gaat gebeuren en dan niks zeggen als ze toch weer kampioen zijn, maar wel gigantisch gaan lopen roepen: "ik zei het toch al voor het seizoen" als ze dan dalijk wel eindelijk weer eens terugvallen. word een beetje vermoeiend.
Gezeur over de selectie slaat ook nergens op, want er is vrijwel niks verandert. Ja, 2 dragende spelers zijn weggevallen, maar zoals ik ze tot nu toe heb gezien in de voorbereiding zijn er al anders spelers aan het opstaan om die taak over te nemen. We zullen zien hoe het gaat als het dalijk om de knikkers gaat, dat wel, dan kan het toch heel anders gaan, maar ik heb er toch gewoon het volste vertrouwen in.

en Ferry, ik wist wel dat Ruud nog niet fit is, maar ik moest er ff aan denken, omdat ik net beelden had gezien dat hij bij de dug-out van PSV ging zitten. Dat vond ik geweldig. ( en ik was toen goed onder invloed van drank, waardoor ik het allemaal even opblies voor mezelf Smiley)

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 18:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik durf dit seizoen nog geen voorspellingen te doen. De laatste jaren heb ik gezien dat resultaten in de voorbereiding totaal helemaal geen beeld geven van hoe de clubs er nou voor staan.

Zaterdag zullen we voor het eerst kunnen zien hoe PSV en Ajax er voor staan, ik verwacht iig een lekker spannende supercup als voorgerecht op een spannend seizoen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2007 16:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

er valt in principe idd nog geen reet over te zeggen. na komende zaterdag ook niet echt, want afgelopen jaren leek Ajax verder te zijn dan PSV, maar dat was ook niet het geval.

sowieso zijn de wedstrijden om de johan cruijff schaal altijd vrij matig. ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan.

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2007 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vorig jaar gaf de JC schaal toch een aardig beeld van het begin van het seizoen, Ajax deed het beter dan PSV. De ommekeer was de 2e ontmoeting tussen beide ploegen, vanaf dat moment begon Ajax met punten te strooien en PSV ging verder met een winning mood...

Maar we zullen zien.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sinds wanneer is de wedstrijd om de JCS eigenlijk op zaterdag?

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Vorig jaar gaf de JC schaal toch een aardig beeld van het begin van het seizoen, Ajax deed het beter dan PSV. De ommekeer was de 2e ontmoeting tussen beide ploegen, vanaf dat moment begon Ajax met punten te strooien en PSV ging verder met een winning mood...

Maar we zullen zien.

volgens mij deed Ajax het niet beter dan PSV, die ommekeer klopt wel ja, maar daarvoor ging het aardig gelijk op als ik me niet vergis. PSV stond toen volgens mij namelijk al aan kop of iig na die wedstrijd, dus dat Ajax het beter deed dan PSV lijkt me toch niet waar.

en de JC-schaal op zaterdag, geen idee sinds wanneer, maar het is toch zaterdag? voorheen heb ik die idd op zondagen in de kroeg zitten kijken ja. of is het nu ook op zondag?

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 18:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, zaterdag inderdaad.

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2007 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bod op Sneijder van 24 miljoen door Madrid. Damn! Hamer

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2007 14:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inmiddels heeft Real het bod al weer ingetrokken.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2007 14:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik lees anders net op vi.nl dat Ajax al rond is met Real...

edit: vage shit, nu staat er ineens idd het bericht dat Real het bod heeft ingetrokken nadat Ajax weigerde om binnen een paar uur een beslissing over het bod te nemen. Zoals beschreven in het artikel vind ik dat Real wel echt een absurde houding aanneemt. Dan snap ik de reactie van Ajax ook wel. Maar ik hoop toch dat Sneijder nog weg gaat. Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2007 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Bod op Sneijder van 24 miljoen door Madrid. Damn! Hamer

de vraagprijs is 30 miljoen euro, dat is helemaal Hamer

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2007 15:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Ik lees anders net op vi.nl dat Ajax al rond is met Real...

Berichten op vi.nl tussen aanhalingstekens moet je niet te serieus nemen Smiley

vraagprijs is al bijgesteld naar 27.

Goed dat ajax zich niet onder druk laat zetten door madrid met zo'n ultimatum, wel sneu voor sneijder dat nu voor de 2e keer een transfer door z'n neus wordt geboord.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2007 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, als de JCS een voorproefje was voor komend seizoen, dan sla ik maar een jaartje over denk ik...

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2007 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nu.nl/news/1192273/41/Wesley_Sneijder_naar_Real_Madrid.html

27 miljoen it is. Wat een flipperkast zeg...

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2007 22:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfff, ik snap het van hem wel, maar het is niet echt handig hè?
Ik word ook wel een beetje moe van al die spelers die een paar weken voor aanvang van het nieuwe seizoen roepen: "Komend seizoen blijf ik voor <club> spelen" met een big smile, om nét voordat de competetitie van start gaat alsnog te vertrekken.

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2007 23:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat doe je als je eigenlijk je scriptie moet schrijven? Jep, je maakt een nieuwe wikipedia entry... Kunnen jullie ff kijken of ie klopt? Hamer

http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_football_transfer_record

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2007 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Nou, als de JCS een voorproefje was voor komend seizoen, dan sla ik maar een jaartje over denk ik...

de JC schaal is al jaren een baggerwedstrijd, maar deze keer was het idd wel echt een drama ja.

wat een bullshit trouwens dat de kaarten voor PSV voor de competitie meetellen en voor Ajax in de beker.

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2007 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ajax - De Graafschap 8-1, waar kennen we dat ook alweer van...?

Quote:
19-08-06 AZ NAC Breda 8 - 1
20-08-06 PSV NEC 3 - 1
20-08-06 Ajax RKC Waalwijk 5 - 0
20-08-06 FC Groningen Feyenoord 3 - 0

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lekker voor FC Bedum, FC Groningen en PSV: Arjen Robben verkast voor 36 miljoen harde euro's naar Madrid Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 09:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik snap niet dat PSV in onderhandeling gaat over Koné. Die gast gaan we echt wel nodig hebben... van hem kwam vorig jaar al gigantische dreiging af. alleen moest hij nog het hoofd koel leren houden als hij voor de goal kwam. Dat hoopte ik eigenlijk te zien gebeuren nu Nilis de spitsen traint.

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoorde net van iemand met bronnen binnen Willem II dat Anouar Hadouir alsnog naar Roda gaat, en dat Nando Rafael komt als vervanger.

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2007 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt een leuk begin van de competitie zo Smiley Deze week weer meer dan 3 goals gemiddeld per wedstrijd en na vandaag is de ouderwetse Top Drie weer in ere hersteld, dat is ook wel weer even geleden Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ajax mag er in de competitie er dan wel een hoop inschieten, maar tegen dit B-elftal was het natuurlijk helemaal niets!

Gieren

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2007 21:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou nou, B-elftal...

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2007 02:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb hier maar 1 reactie voor...WHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!! WOHOOOOO! dit betekend weer extra geld voor PSV!!!
Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 31 Aug 2007 20:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, dat wordt dus opnieuw een jaartje degradatievoetbal in Tilburg. Niet vreemd natuurlijk, als je je beste twee spelers op de laatste transferdag verkoopt en geen geschikte alternatieven achter de hand hebt.

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Feyenoord en Vitesse bovenaan ROFL

Eerste divisie is ook wel opmerkelijk trouwens: FC Den Bosch 15 punten uit 5 wedstrijden, 5 punten voorsprong op de nummer 2. Chapeau, chapeau!

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 18:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://nu.nl/news/1223553/41/Alves_noemt_leiding_Heerenveen_%27slavendrijvers%27.html

Quote:
"Hoe kun je opdraven bij een gelegenheid waar supporters die geleid worden door nazistische overtuigingen, er niet voor terugdeinzen deze sportman te beledigen, zoals in de straten van Heerenveen gebeurt?"

Gieren

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 21:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoiets zei Beasley destijds ook over Eindhoven. Bizar zeg... Als je ego zo groot kan groeien in een jaar tijd.

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 22:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor een miljoen per jaar mogen ze mij ook best als slaaf behandelen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heerenveen had hem gewoon moeten verkopen. (hoewel ik eigenlijk voorstander ben van het niet zomaar laten gaan van belangrijke spelers vanwege het geld) Ik heb zo'n gevoel dat hij dit jaar de verwachtingen niet kan waarmaken en zijn waarde ineens keldert.

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Zoiets zei Beasley destijds ook over Eindhoven. Bizar zeg... Als je ego zo groot kan groeien in een jaar tijd.

Tsja, maar hij heeft daar uiteindelijk wel een toptransfer naar Schotland aan overgehouden Gieren

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur