Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Maagdelijkheid Britney bleek PR stunt!
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me echt zo belazerd door Britney!

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

joh, wat een verrassing.

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 12:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat wist iedereen toch wel, dat dat bullshit was? Smiley Alleen dat ze 14 was vind ik nog wel opmerkelijk...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 18:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:

This makes me a saaad panda Verdrietig

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach ze heeft iig meer de uitstraling gekregen dat ze je sneller pijpt voor een pakje sigaretten. Dat ze niet meer zo onbereikbaar is toch ook iets positiefs junnie?
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verrek... zo had ik 't nog niet bekeken, Paul!
Bedankt dat je aan dit slechte nieuws weer zo'n positieve draai geeft...

Maar uhm, wil je de volgende keer wel even een wat minder denigrerende toon aanslaan tegen mijn Britney? leave her alone, zeg ik!

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 00:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh fuck, was jij dat?!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur