Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Steve Fossett dood?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Steve Fossett voor altijd gevlogen?' (13 september)

Volgens mij is hij nog steeds niet gevonden, maar The Guardian heeft sinds vanmorgen een obituary online staan:

http://www.guardian.co.uk/obituaries/story/0,,2218495,00.html

Vreemd...

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 10:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
On November 26, 2007, Fossett's wife requested that Fossett be declared legally dead.[3]

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Fossett

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bizar verhaal. In de Wired stond een heel stuk over deze en een andere speurtocht naar een steenrijk vooraanstaand Silicon Valley 'figuur'. In beide gevallen na uitgebreide zoekacties met alle mogelijke hypertechnologische hulpmiddelen bleken beide slachtoffers onvindbaar. Daar gaan nog een hoop spicy complottheoriƫn over ontstaan Smiley....
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 18:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat hij naar het eiland van biggie en tupac is gevlogen.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

....en niet te vergeten ook 't stulpje van Elvis, Kurt Cobain, Kim Jong Ill en Toon Hermans Knipoog!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur