Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Hoeveel afval produceren jullie?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn vriendin en ik produceren ongeveer één volle afvalzak per week, wat ik erg veel vind. Ik was eigenlijk benieuwd hoeveel jullie produceren en of jullie er überhauot op letten.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wij wonen met zijn vieren, ik denk 2,5 per week. Daarnaast hebben we een krant en wordt er veel gezopen, dus een volle papierbak en halve krat wijnflessen lukt ook wel.

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

2 zakken per week in mijn eentje. Maar ik scheid mijn afval niet hè.

(Geert, die Goethe loenst ein beetje Smiley)

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj, als het goed is kijkt hij heen en weer Smiley
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Teringveel, die pizzadozen nemen fucking veel ruimte in!

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik scheid m'n afval wel, en kom dan ongeveer uit op een kleine vuilniszak per week. (Anders gaat het zo stinken). Papier heb ik altijd heel veel. Glas breng ik helaas maar een keer per maand weg ofzo.. Statiegeldshit kan helemaal lang duren.

Ik zit ook wel eens te kijken hoe het minder kan. Maarja, shit die wegmoet, moet weg.

Heb trouwens ook nog een composthoop achterin. Misschien moet ik daar m'n groenafval eens op gaan gooien. (Nu ligt er alleen shit uit de tuin Smiley)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:

Heb trouwens ook nog een composthoop achterin. Misschien moet ik daar m'n groenafval eens op gaan gooien. (Nu ligt er alleen shit uit de tuin Smiley)

Dat gaat stinken als een idioot. Niet aan te raden, zeker niet in de zomer.

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 00:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee denk ik ook. Dus misschien niet maar doen tot het lente wordt. En niet teveel ofzo...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 20:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wij hebben ook 1 volle zak per week, wat ik ook wel veel vind. Dat is dus 50 liter afval! Wij scheiden het afval niet, want het wordt ook niet gescheiden opgehaald.
Het komt denk ik door al die voedselverpakkingen, dan heb je er per avond al gauw 3. Maar ik koop nu vooral groenten op de markt, en die zijn niet verpakt.

Wat ik trouwens altijd vreemd vind aan de markt, is dat ze voor elke lullige paprika je al een plastic tas meegeven. Ook als je duidelijk meerdere tassen in je hand hebt. Zo'n paprika kan er toch nog makkelijk bij?! Je krijgt overigens ook niet eens de kans om te zeggen dat je geen tasje hoeft, het gaat alllemaal zo snel. Maar dat terzijde Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Wat ik trouwens altijd vreemd vind aan de markt, is dat ze voor elke lullige paprika je al een plastic tas meegeven. Ook als je duidelijk meerdere tassen in je hand hebt.

Plastic tasjes probeer ik ook zoveel mogelijk te mijden. Uiteindelijk zit je thuis met een overschot aan tasjes, daarom heb ik meestal een rugtas bij.

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2007 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

driekwart kliko in twee weken (met 2 personen)

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur