Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Grote EK 2008 Topic + poule
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 02:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik doe mee voor spek en bonen, is dat goed...? Engeltje
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, ik sta eerste...mooi, precies zoals het hoort. Kijken of ik dat na mijn optimisme van vandaag nog wel vol hou... Smiley

edit: ik had me btw nog niet eens aangemeld voor de poule...geluk dat dat nog kon. Loopt iedereen te bitchem over extra voorspellingen zeggen ze er niet bij dat je je ook daadwerkelijk bij de poule moet aanmelden...Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:
Ik doe mee voor spek en bonen, is dat goed...? Engeltje

Ja, maar dan moet je wel wat invullen natuurlijk Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 'm vanacht ingevuld, dus ik heb de eerste 4 wedstrijden gemist.. En de extra voorspellingen mag ik ook niet meer invullen...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 12:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We geven de mensen die de extra voorspellingen zijn vergeten het aantal punten dat de slechtste uit de poule krijgt bij die ronde... Dus kansen zijn niet verkeken.

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 18:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou jongens, veel plezier! Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 19:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

0-0, vet!

Ik twijfel een beetje over NL-IT. Ik had 0-0 staan, maar 2x 0-0 op 1 avond lijkt me nogal veel van het goede... Dus maar veranderd in iets pessimistisch Bwhaha
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 19:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch redelijk gunstig voor Oranje dit, lijkt me Smiley

Frankrijk en Roemenië beiden op 1 punt nu. Beiden maakten aanvallend niet erg veel indruk op mij [terwijl dat juist de sterke punt van Oranje is]. Als het nu als volgt gaat:
Quote:
Frankrijk - Italië -> gelijk of winst voor Italië
Italië - Roemenië -> winst Italië
Nederland - Roemenië -> winst Nederland
Nederland- Frankrijk -> gelijkspel

, dan is Nederland door volgens mij, of niet??

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 20:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie had dit nou verwacht? lachen En toen ik de opstellingen aan het begin langs zag komen en die van Italië verscheen, zei ik hardop iets van: "Fucking hell...". Ik durf niets te zeggen over de tweede helft uit angst die te vervloeken, maar ik heb zowaar genoten van Oranje in de eerste helft zeg Smiley Ook al geven ze Italië af en toe teveel ruimte...

Ik heb nooit echt Van Nistelrooy kunnen waarderen in het Nederlands Elftal, maar wat hij tot nu toe heeft laten zien vind ik echt geweldig! Alleen jammer dat hij twee bijna 100% kansen er nét niet in wist te krijgen. Ook Kuijt vind ik echt zo'n fantastische gozer, ik hoopte al dat hij in plaats van Robben opgesteld zou worden en gelukkig is dat gebeurd Love Hoeveel hij weet af te dwingen, puur op vechtlust, geweldig!
Bouhlarouz daarentegen valt me tegen; ik hoopte dat hij opgesteld zou worden met het oog op de hardheid van de Italianen, maar het lijkt wel of 9 van zijn 10 balcontacten functioneert om de bal "op te ruimen", dat wil zeggen: hard buiten de lijnen te schieten Whatever

Ik hoop zo dat er van NL nog een derde goal komt, een 2-0 voorsprong tegen Italië vind ik nog niet veilig genoeg.

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Worship big respect voor Nederland voor een geweldige voetbalavond.

Maar laten we niet vergeten dat we nog tegen Frankrijk en Roemenie moeten.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 01:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Holy Jesus Mother of God! Wat een vette wedstrijd zeg. En wat een idioot resultaat!

Dan mag Pablo mooi 4-0 hebben voorspeld in de poule, vooraf hadden maar weinigen er enige hoop in volgens mij. Wat een debiel begin van het toernooi!!!!!!!!!!!!

Dus stiekem, heel stiekem, maak ik me niet zo'n zorgen meer om Roemenie en Frankrijk. Al verliezen ze 1x en spelen ze 1x gelijk. Dan nog is de kans redelijk aanwezig dat we doorgaan...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 08:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Holy Jesus Mother of God! Wat een vette wedstrijd zeg. En wat een idioot resultaat!

Dan mag Pablo mooi 4-0 hebben voorspeld in de poule, vooraf hadden maar weinigen er enige hoop in volgens mij. Wat een debiel begin van het toernooi!!!!!!!!!!!!

Dus stiekem, heel stiekem, maak ik me niet zo'n zorgen meer om Roemenie en Frankrijk. Al verliezen ze 1x en spelen ze 1x gelijk. Dan nog is de kans redelijk aanwezig dat we doorgaan...

ghehe had 3-1 voorspeld Smiley
maar een mooie wedstrijd, Frankrijk voorspel ik ook als kat in t bakkie Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
In a display that thrilled the Holland fans — hoping for so much from the most naturally gifted players in Europe, yet expecting so little — there were also immense displays from Orlando Engelaar and Nigel de Jong as the Dutch turned the clock back to the golden days of Johan Cruyff and Johann Neeskens.

Bron:the Sun

Ah, daar gaan we weer..

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel vreemd dat er gezeurd wordt over die eerste goal. Als ie telde, telde ie toch...?
R. de Coppio
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 11:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wanneer een scheidsrechter in jou voordeel fluit heb je altijd gelijk. Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 11:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, maar in dit geval scheen het nog terecht te zijn ook Smiley.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lag toch nog een mannetje achter de doellijn? Kon het niet echt zien gister. Zijn er al youtube filmpjes enzo?

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.dumpert.nl/mediabase/139371/cfa35e62/nederland_italie.html

Wordt er blijkbaar ook bij uitgelegd. ik snap er sowieso niet veel van maar vond het wel een mooie wedstrijd Knipoog

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als speler kun je je niet zomaar uit het spel stappen, als dat zou kunnen krijg je een nieuw soort buitenspelval waarbij verderdigers gewoon achter de lijn gaan staan.

Vandaar dat dit nooit buitenspel kon zijn. Ja-knikker
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 12:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nederland- Italië met Jack
http://nl.youtube.com/watch?v=nh2ENyLceJA Knipoog
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nog even een toevoeging van de UEFA over de goal van Ruud...

UEFA has emphasised that the goal scored by Netherlands striker Ruud van Nistelrooy in last night's UEFA EURO 2008™ match against Italy in Berne was valid, and that referee Peter Fröjdfeldt acted correctly in awarding it.
Not offside
UEFA General Secretary David Taylor was reacting to claims from some quarters that Van Nistelrooy was standing in an offside position when he scored the first of the Netherlands' goals in their 3-0 win. "I would like to take the opportunity to explain and emphasise that the goal was correctly awarded by the referee team," he said. "I think there's a lack of understanding among the general football public, and I think it's understandable because this was an unusual situation. The player was not offside, because, in addition to the Italian goalkeeper, there was another Italian player in front of the goalscorer. Even though that other Italian player at the time had actually fallen off the pitch, his position was still relevant for the purposes of the offside law."

Still involved
The starting point, said Mr Taylor, is the Laws of the Game – Law 11 – which deal with offside, whereby a player is in an offside position if he is nearer to his opponents' goalline than both the ball and the second-last opponent. "There need to be two defenders involved," the UEFA General Secretary said. "If you think back to the situation, the first is the goalkeeper, and the second is the defender who, because of his momentum, actually had left the field of play. But this defender was still deemed to be part of the game. Therefore he is taken into consideration as one of the last two opponents. As a result, Ruud van Nistelrooy was not nearer to the opponents' goal than the second-last defender and, therefore, could not be in an offside position.

Rare incident
"This is a widely-known interpretation of the offside law among referees that is not generally known by the wider football public," he continued. "Incidents like this are very unusual – although I'm informed that there was an incident like this about a month ago in a Swiss Super League match between FC Sion and FC Basel 1893. [It was] initially suggested that this [goal] was a mistake by the referee in terms of the offside law – the commentator later apologised publicly, as he didn't realise that this was the correct application of the law."

Law applied
Mr Taylor concluded: "So let's be clear – the referees' team applied the law in the correct manner. If we did not have this interpretation of the player being off the pitch then what could happen is that the defending team could use the tactic of stepping off the pitch deliberately to play players offside, and that clearly is unacceptable. The most simple and practical interpretation of the law in this instance is the one that is adopted by referees throughout the world – that is that unless you have permission from the referee to be off the pitch, you are deemed to be on it and deemed to be part of the game. That is why the Italian defender, even though his momentum had taken him off the pitch, was still deemed to be part of the game, and therefore the attacking player put the ball into the net, and it was a valid goal. The law in this place was applied absolutely correctly."

http://euro2008.uefa.com/news/kind=1/newsid=711341.html
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Youtube filmpjes gezeik:

Ik wil de doelpunten nogmaals zien:

This video is no longer available due to a copyright claim by UEFA

Kutzooi...

Het mooiste van alles, ik heb eindelijk een fatsoenlijke verbinding. Ik kom boven de 50 kb down. Ik ben gelukkig Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 14:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.dumpert.nl/mediabase/139371/cfa35e62/nederland_italie.html

http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6c4953576e513d3d&playzideo=6c6f575a6e466f3d&Itemid=

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het wordt niet uitgezonden in Suriname? Anders kan je de livestream van de NOS bekijken via een Nederlandse proxy...

http://forum.00de.de/archive/filesharing-faq-hilfe/emule-proxy-liste---webcache-t-10052.html
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 03:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tuuurlijk wordt het wel uitgezonden. Maar ik stond in de kroeg. Ik moest vechten om ook maar wat te zien.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 20:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

damn, dat veld bij zwitserland-turkijke!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 22:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus wat een getoeter hier in De Baarsjes... Turken winnen ook een keer hoor Smiley

Wel zielig dat Zwitserland nu al is uitgeschakeld...

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 08:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was ook echt enorm voor zwitserland... Huilen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Ik was ook echt enorm voor zwitserland... Huilen

Ik ook, maar het winnende goal van Turkije dwingt wel respect af.

RAWK!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar ze waren zo enthousiast Huilen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij mij ging het vooral om mijn poule.... Had namelijk 1-1 voorspeld, na een lichte daling zag ik mezelf dus weer hard stijgen naar een tweede plek...helaas moet ik nu dus genoegen blijven nemen met de zesde plaats... Daarnaast had ik het Zwitserland uiteraard ook meer gegund.

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wtrf 2-1 Hamer
hoe lang moeten ze nog?!

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, zie nu ik thuis kom dat ik ze allebei exact goed heb geraden...wie had dat gedacht. 20 puntjes erbij en ik sta nog maar 1 punt van de nummer 1 verwijdert, yeah! Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 22:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neuk jou Danny. Hoe kan je nou voorspellen dat Oostenrijk een onterechte penalty krijg in de laatste minuut, en dat een van de favorieten opnieuw wordt verslagen door een in principe minder goed elftal. Boos Boos.

Ik vul toch alles redelijk logisch in, en toch sta ik bijna onderaan. Hoe voorspel je verrassingen? Huilen

Laatst aangepast door Thijs R. op 13 Jun 2008 04:25, in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 23:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou nog leren spellen Danny Knipoog

Maar wat een kutzooi! Ik had tot de 91ste minuut de goede score bij Polen Oostenrijk Boos

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 07:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zie dat ik wel meedoe aan voetbalpoule, maar niet bij de interaddictpoule zit en ik daar een wachtwoord voor nodig heb.. nou ja, ik bak er toch niks van vergeleken met jullie Smiley.

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ek2008 is t wachtwoord!

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 19:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vandaag kijk ik thuis met wat maatjes. Beetje suf, maar ik ben er dan ook van overtuigd dat het geen spectaculaire wedstrijd gaat zijn. En dat ik anders vanuit de kroeg teleurgesteld afgedropen naar huis zou gaan...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 21:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Droom ik?!?!?!?!?! 4-1!!!!!! Hamer Hamer Hamer Hamer Hamer Hamer

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2008 02:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whooohooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dik feest in Utreggg!!!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur