Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Volgens mij is m'n buurvrouw dood....
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat vergeetachtige mensje van hiernaast heeft al dagen haar gordijnen dichtzitten, voor en achter, terwijl ze normaal gesproken dag in dag uit voor dat raam zit.

Ze zijn bezig geweest die wietplantage op te ruimen, en normaal gesproken doet ze dan al kwebbelend meteen de deur open, omdat ze altijd overal bij betrokken wil worden. (En dan vraagt ze mij dus altijd of ik de nieuwe bewoner ben).

Maargoed. Al dagen geen activiteit dus. Overleden in d'r slaap of met d'r dochter op vakantie? Op welk moment bel je iemand voor zoiets? En wie bel je dan?

(Moraalridders en ander gespuis kom d'r maar in Smiley)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bel even bij haar aan of bel anders de politie. Verder vind ik het echt schan-da-lig dat jij je bemoeit met je ouwe buurvrouwtje..... Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck, boeien wie er zijn post niet opent of niet meer leeft. Gaaaap

Ik weet precies wat voor een opa jij gaat worden...
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien weten andere mensen in de flat iets?

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha heerlijk, een beetje sociale controle is nooit weg.
Heb je je al opgegeven als buurtvader thijs? Knipoog
Bel eens aan zou ik zeggen en kijk dan door dr brievenbus.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met aanbellen en door de brievenbus kijken weet je toch nog steeds niet of ze dood of gewoon op vakantie is? Ja, misschien ruik je wat... Zweet

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ieuw, een beetje lekker m'n neus in andermans brievenbus steken.. Freaky. Na hoeveel dagen gaat zo'n lichaam stinken dan...? Nietlachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
MelK
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou aanbellen. Doet ze open? Dan kun je altijd om een kopje suiker vragen.
Of misschien is ze zelf nu ook een wietplantage begonnen, met de gedachte van"Nu ze er hier toch een gevonden hebben, komen ze voorlopig toch niet checken."

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze doet niet open. En achter zijn de gordijnen ook dicht.

Als ze op vakantie ging, wat ze fysiek helemaal niet zou kunnen, of misschien naar het ziekenhuis heeft gemoeten, dan zouden de gordijnen toch wel weer open zijn...?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je niet gewoon d'r post checken?

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anders een briefje in de bus voor haar of haar familie. Met de boodschap dat je ongerust bent.

Grappig, ik sta op het punt om een korte film te schieten over dit exacte onderwerp. Overbuurvrouw is ineens niet meer te bekennen, terwijl ze altijd wel te zien is. Ik zou maar uitkijken, in mijn film loopt het niet goed af...

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou of de politie bellen, of proberen te kijken of je wat kostbaars uit de woning kunt stelen.. Maar niet stil zitten..

koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
.. Maar niet stil zitten..

Gieren

Zo het Pim; vooral niet stil zitten.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was een tijdje terug al bij d'r binnen, maar daar is niks kostbaars te halen hoor Smiley

De mevrouw/het meisje boven haar dacht ook al dat er iets aan de hand was, evenals de andere buurvrouw. Smiley Aangezien er inderdaad normaal gesproken iemand langskomt om medicijnen af te geven, zou er in principe al wel alarm zijn geslagen als er iets geks aan de hand was.

Naja. We dachten dat het misschien het beste was om een briefje in de brievenbus te doen, met de vraag of iemand ons even kon laten weten dat alles ok is. Als we daar dan niks op horen, kijken we wel ff wat we doen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Ieuw, een beetje lekker m'n neus in andermans brievenbus steken.. Freaky. Na hoeveel dagen gaat zo'n lichaam stinken dan...? Nietlachen

niet in andermans brievenbus, maar in andermans post vind je geen probleem? Knipoog

Ik zou gewoon aanbellen idd. misschien ligt ze wel gewoon met griep op bed. Maar misschien is ze wel verkracht en doodgeslagen. Knipoog

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 17:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Ik zou gewoon aanbellen idd.

Thijs R. schreef:
Ze doet niet open.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relaxt man, weer vrije woonruimte in A'dam, ik zou snel de deur intrappen, zou zonde zijn als het langer dan nodig is niet beschikbaar is. Knipoog
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sssst Roalt, dit is een verkapte vorm van 'volgens mij komt er binnenkort woonruimte in mijn flat vrij', onder het mom 'ik maak me zorgen over dat ouwe mensje'. Thijs doet nog wel zo z'n best om het iig normaal over te laten komen Knipoog

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 11:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

She's alive! Had dus een briefje in de brievenbus gedaan, en werd net gebeld door haar dochter. Ze is opgenomen in een verzorgingstehuis.

Eindigt deze toch weer minder spectaculair dan de vorige... Smiley

De verhuurder is alleen een andere dan de mijne, dus ik zou in dit geval dus trouwens niet weten wie je zou moeten bellen als je interesse hebt in de woning...
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach, dan maak je toch even haar post open om daar achter te komen... Tongsmiley

Wel zielig trouwens. En frappant, dat de bewoners om jou heen bij bosjes wegvluchten sinds jij er bent komen wonen Knipoog

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur