Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Oudjaar - wat, waar en met wie?
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 22:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom is hier nog geen topic over?

Ik ga met mijn vriendje en een vriend naar een feestje in Den Haag, hoor ik vandaag (gelukkig) dat er maar tot 20:00 treinen rijden! Anders hadden we om 23:00 op Utrecht CS gestaan en ging het hele feest mooi niet door!
Maar wel behoorlijk kut dat we daar dus al om 21:00 aankomen. Of zijn er toffe kroegen open voor 0:00 in Den Haag?

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga morgen met een vriendin en haar vriend naar een van mn beste vriendinnen in Utrecht. Gaan we even flink feesten in haar huis met haar vriendje, huisgenoten en andere vrienden. Erg leuk dus. Lekker avondje Lombok. Laat die rosé maar komen, zeg ik!

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 23:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn zuster geeft een feest en daar ga ik chillen met een vriendin. Niet naar de stad, viel elk jaar weer tegen.

Bericht Geplaatst: 31 Dec 2007 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanavond met vriendinnen + vriendjes bij ons thuis tapas eten en lekker chillen, daarna misschien nog even naar de Verkadefabriek.

Bericht Geplaatst: 31 Dec 2007 12:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eerst thuis met 2 stuks bezoek, vanaf 01:00 beesten in W2.

RAWK!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Dec 2007 18:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zometeen bij mijn chickie eten met wat vrienden en daarna naar een feestje in Café De Magere Brug, hell yeah!

Laatst aangepast door Tom op 02 Jan 2008 11:56, in totaal 1 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Dec 2007 19:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een BBQ-tje, lekker biertjes, drankjes, gezellig met wat vrienden en familie. Muziekje erbij beetje chillen, heb een doos vol vuurwerk en na 12 uur de stad in. (als ik niet te dronken ben rond die tijd al)
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Dec 2007 19:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

Uit de keuze van je woorden maak ik op dat jij ze niet hebt uitgenodigd maar je vrouw. Smiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Dec 2007 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Rudeless schreef:

Uit de keuze van je woorden maak ik op dat jij ze niet hebt uitgenodigd maar je vrouw. Smiley

Nee hoor, tof bezoek!

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Berlijn was briljant! De 30e tot 06.00u bier drinken. En op oudejaar zelf gingen we naar de Kulturbrauerei. Om 12 uur sharp stonden we op bier te wachten aan een bar, en eigenlijk was ik daar wel blij om. Al dat cheesy aftelgeouwehoer skipten we dus heerlijk, en we konden gewoon dat doen waar het uiteindelijk om ging, en dat was party'en.

Vuurwerk kijken buiten ging niet echt. Want het centrale plein aldaar was overvol. En het vuurwerk was zo laag dat alle as in je ogen dwarrelde. Niemand keek dus omhoog, en zat alleen maar in de ogen te wrijven. Briljant Smiley

Toen anderhalf uur een beetje in de luwte. We raakten elkaar kwijt, en konden van de 15 tenten geen een echt leuke vinden...

Tot rond 02.00u opeens alle puzzelstukjes in elkaar vielen (Koos en Maarten waren gevonden, eindelijk hadden we de 'disco pop bar' gevonden met echt vette muziek, en iedereen begon eindelijk goed naar de tering te gaan), en een rush begon waar ik eigenlijk tot 8.30 niet uitkwam. Ik vond het echt te gek!

Drie uur geslapen, maar nergens last van. Zat lekker in de zone tot een uur of 21.00, toen ik inmiddels weer pisbezopen was. Afgetopt in de firebar, alwaar de afterparty van een afterparty bezig was. En maar weer doorgegaan tot 5.30 in een andere club.

En toen was ik vanochtend wél echt naar de tering Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 00:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny? Of Thijs als Danny? Wtf?

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh, waar de hell heb jij het over Tom? uhmmm

Berlijn was uiteraard geniaal!! Precies zoals Thijs al zei hadden we in het begin van de Kulturbrauerei het gevoel misschien de verkeerde keus te hebben gemaakt. Zeker voor degenen die niet aan de stimuli zouden gaan... Merkte nml aan mezelf al dat ik last had van gaarheid en een lichte kater van de dag ervoor, das dus geen goede basis voor een nieuwjaarsfeest.
De jaarwisseling was de vreemdste ooit, wachtend op bier aan de bar... Een warzone buiten met neervallende blokken nasmeulend vuurwerk en tyfusdrukte.

Ineens waren we echter met zijn allen compleet in een te gekke zaal...alleen was Koos nog zoek. Ik besefte me dat hij alleen moest zijn en geen telefoon had en zodoende hebben we dus een kwartier durende zoekactie op touw gezet waarin we Koos en Maarten gevonden hebben. Toen leek inderdaad ineens alles te kloppen. Een explosie van vette muziek, coole mensen en de juiste sfeer. xtc helpt dan uiteraard ook erg mee...Smiley

De uren daarna werden voor sommigen van ons alleen maar beter, voor anderen nam het snel weer af. Ik heb vooral rond geschuimd met afwisselend Maarten, Thijs en Pim en heb alle zalen meerdere malen gezien, heerlijk! Veel coole mensen ontmoet, leuke muziek gehoord ,lekker rondgespaced en vooral erg veel gerookt en gedronken...

Eindigend met Pim en Thijs hebben we er rond 8:30u een einde aan gebreid, niet wetende dat Stijn en Joris er ook nog waren.

De volgende dag zijn alle verschillende verhalen dan erg leuk om te horen. Jammer alleen dat sommigen zich, of niet lekker voelden, of het gewoon niet zo leuk hadden. Voor mij was het in ieder geval totaal de bom!

Volgend jaar denk ik echter eerder verschillende kaartjes a 10 euro voor verschillende feesten verspreid over Berlijn te kopen. Want denk wel dat ik wederom in Berlijn zal zitten...die stad blijft toch echt te gek!!

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht dat jij onder Thijs' naam had gepost, aangezien het identiek aan jouw manier van praten/ schrijven was...

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met oud en nieuw gechilled in Limburg:
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar ergens in Limburg is dat? Het zuidelijkste puntje zeker? Lijkt erg op waar Bram en ik laatst geweest zijn, langs de Geul.

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De tering, Berlijn was inderdaad erg vet. Begon al goed met Maarten en Joris in de auto. Feest in de Brauerei was eens slow-starter maar knalde er bij de ontdekking van de Pop-Disko bar oid. goed los! Zal snel wat foto's posten!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 14:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was in Schin op Geul (voor mij is dat een soort archetypisch limburgse plaatsnaam...)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In die buurt ging ik vroeger sleeen. Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is inderdaad 10 kilometer van waar wij zaten (Vijlen). Lijkt me heerlijk om zo weg van alles oud en nieuw te vieren!

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 22:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Het was in Schin op Geul (voor mij is dat een soort archetypisch limburgse plaatsnaam...)

Ik krijg meteen weer pijn in mn benen als ik aan de keutenberg denk...
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...en ik vergeet gewoon te melden dat er in Berlijn een band is opgericht genaamd: "The Fuck Yeahs" welke binnenkort de studio in duikt voor de opname van hun eerste single genaamd: "Yeah Fuck!". Smiley
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 12:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tot 12 uur chillen met vrienden en daarna naar de Effenaar geweest. Heb me maar weer eens heel goed naar de klote gezopen en het enorm naar mijn zin gehad Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met oud en nieuw stond ik op een plein in Christchurch, Nieuw Zeeland. Heerlijke sfeer daar, mooi vuurwerk! Daarna hebben we de hele nacht in een pub gefeest en gehost. Om niet gauw te vergeten.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 12:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik gaf met 2 huisgenoten/vrienden een feestje bij ons thuis. voor 12 uur hadden we 3 live-acts in de achtertuin. 2 rock n roll bandjes en 1 rapper. daartussenin en na 12-en dj's die gevarieerd draaiden, maar vooral veel soul en rock n roll met als klapper een stel chicks die foute plaatjes draaiden afgewisseld met rock n roll.
Was een uitermate geslaagd feest, ging goed los en uiteraard hadden we politie op de stoep en een eenzaam buurmeisje die meerdere keren is komen klagen, omdat ze na het vuurwerk wel wilde dat het rustig werd...get a life bitch!
redelijk wat kots op mijn kamer en niet te vergeten een geweldige sfeer oftewel een mooi feest met alles erop en eraan dus.
ik zal eens wat foto's proberen te plaatsen.

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2008 17:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Ik gaf met 2 huisgenoten/vrienden een feestje bij ons thuis. voor 12 uur hadden we 3 live-acts in de achtertuin. 2 rock n roll bandjes en 1 rapper. daartussenin en na 12-en dj's die gevarieerd draaiden, maar vooral veel soul en rock n roll met als klapper een stel chicks die foute plaatjes draaiden afgewisseld met rock n roll.
Was een uitermate geslaagd feest, ging goed los en uiteraard hadden we politie op de stoep en een eenzaam buurmeisje die meerdere keren is komen klagen, omdat ze na het vuurwerk wel wilde dat het rustig werd...get a life bitch!
redelijk wat kots op mijn kamer en niet te vergeten een geweldige sfeer oftewel een mooi feest met alles erop en eraan dus.
ik zal eens wat foto's proberen te plaatsen.

Beste feest in tijden! Wat ik er nog van weet dan..... Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur