Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Weet er iemand een leuk boek?
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2008 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan bedoel ik een echt een leuk boek. Al die tijdschriften in de trein ben ik zat, en zoek nu een leuke schrijver. (en dus geen moeilijk geouwehoer) maar iets wat lekker wegleest..

Iemand een tip?

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2008 22:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Herman Brusselmans is geen moeilijk geouwehoer en leest makkelijk weg.

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 00:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thrillers van John Grisham, David Baldacci,..... Lezen allemaal lekker weg.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 06:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The curious incident of the dog in nighttime.
In het engels, maar zeer makkelijk te lezen en een mooi boek!
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat komt omdat dat een kinderboek is. Niet dat dat slechte boeken zijn, maar waarom leest niemand meer goede boeken?

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 10:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat hij vraagt om iets wat lekker wegleest? Dan kom je snel op kinderboeken als Harry Potter of de Da Vinci code (allebei erg vermakelijk trouwens). Anders zou je iets van Mullisch, Eco of Musil kunnen lezen, maar dat is juist wel zware kost.....Ik kan je in ieder geval Kerouac's "On the road" aanraden, maar dan wel zeker de engelse versie.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 10:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nick Hornby - High Fidelity. Ligt bij De Slegte voor een paar euro, en het is één van de leukste boeken die ik ken.

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kerouac in het Engels is nou niet bepaald makkelijk leesbare kost Geert Knipoog

Heb je De Vliegeraar al gelezen? Of de Alchemist? Lezen allebei als kinderboeken. Of anders Kluun - Komt een vrouw bij de dokter.

Ik zelf heb net de hele Hitchhikers Guide to the Galaxy gekocht Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 14:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is ook erg leuk trouwens! Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Die blauwe uitgave? Vette shit, alleen wat lastig mee te nemen in de trein Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 15:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij hield toch van motor rijden? Ken je het boek Zen and the art of motorcycle maintance van Robort M Pirsig?

Het is niet echt een heel simple boek, maar wel erg interessant, zeker als je niet vies bent van een beetje filosofie.
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Heb ik een paar maanden geleden ook gekocht, de pocketversie voor 7,50 euro ofzo. Heb bijna m'n boek uit en dan ga ik er aan beginnen Smiley.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 19:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny of Tom: Hebben jullie eigenlijk mijn On The Road? Zoiets staat mij bij, en ik kan 'm nergens meer vinden, Wilde 'm pas eindelijk eens (uit) gaan lezen. (Vorige keer aan het einde van de vakantie niet verder gegaan). En had 'r nu wel zin in.

Dus belandde ik noodgedwongen bij een Dan Brown. Erg vermakelijk, maar z'n trucje verveelt een beetje na een tijdje.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kijk anders hier even: http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=481&postdays=0&postorder=asc&start=120

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dank u allen Smiley Kan ik weer een bezoekje aan de bibliotheek brengen Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur