Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Kijkcijfers Boer zoekt vrouw
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, echt wel absurd hoeveel kijkers dat programma haalt..

Quote:

Ruim 4 miljoen kijkers voor Boer Zoekt Vrouw

HILVERSUM - Het KRO-programma Boer Zoekt Vrouw heeft de grens van 4 miljoen kijkers gepasseerd. Zondagavond stemden liefst 4.136.000 mensen af op het populaire datingprogramma op Nederland 1, bleek maandag uit een overzicht van de kijkcijfers.

[...]Boer Zoekt Vrouw scoorde met de cijfers zondag een stuk beter dan de schaatswedstrijden. Daar keken tussen de 1,9 en 2,4 miljoen Nederlanders naar. De ruim 4 miljoen is het hoogste aantal kijkers naar een niet-sportprogramma. In 2007 kwam buiten de sportuitzendingen alleen Het Journaal een keer boven de 3 miljoen kijkers.

Dat is echt sinds de komst van RTL4 in 1989 nauwelijks (niet?) meer voorgekomen bij een normaal programma. Echt debiel.

Maar ik heb het gister een stuk zitten kijken, en ik vond er eigenlijk niet zoveel aan. En welke malloot kijkt er toch naar schaatsen...?!?!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het gister gekeken. Tsja, het is wel echt een goed programma. Heel puur.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 12:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het ook echt bizar dat ze zoveel kijkers trekken. Ik heb het 2x ff gekeken als ik er langs kwam gezapt, maar vond er ook weinig aan. Heb het beide keren ook niet afgekeken.

en naar schaatsen kijkt heel friesland en dan in de rest van het land ook nog wat mensen hier en daar. Dat snap ik ook niet zo, maar dat heb ik met wielrennen ook en dat is in de zomer ook heel populair. Blijft toch een kwestie van smaak denk ik. Er zijn ook genoeg mensen die niet snappen dat ik zo graag voetbal kijk.

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zielloze flauwekul

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 13:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het nog nooit gekeken, maar misschien moet ik dat toch eens doen dan... Alhoewel mij er ook weinig aan lijkt. Ik heb zo het idee dat heel CDA-Nederland ernaar kijkt Monddicht

Toch vind ik die kijkcijfers altijd suggestief. Er zitten niet heel veel mensen in zo'n panel (2800 mensen van 3 jaar en ouder, lees ik net op http://www.kijkonderzoek.nl bij Kijkonderzoek Informatie); dan wordt berekend welk percentage naar een uitzending heeft gekeken, en huppa, dan wordt meteen even doorgerekend hoeveel Nederlanders er hebben gekeken.

Ik vraag me altijd ernstig af hoe representatief zoiets is. Hebben die panelleden altijd de tv aan? Vertegenwoordigen ze wel echt alle Nederlanders? Zijn het niet alleen maar boeren uit het Noorden? Knipoog

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 13:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iedereen zegt altijd dat kijkcijfers niet representatief zijn...zeker mensen die zelf bij tv werken... Toch kijkt iedereen er altijd naar en worden er beslissingen op genomen.. Ik vind het ook een bizar verouderd systeem. Tijd voor digitalisering en dus exacte cijfers.

Marktaandeel is overigens nog wel wat representatiever, dan zitten ze met 49,5 procent ook best goed...das dus de helft van tv-kijkend Nederland op dat moment...

Is overigens niet mijn programma, maar om het nou zielloze flauwekul te noemen gaat wel erg ver. Programma zit gewoon bijzonder goed in elkaar, heeft een erg goede presentatrice en spreekt het gevoel van een hele grote groep mensen aan. Top-televisie dus, beter dan de meeste wel zielloze flauwekul die momenteel op tv is...

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2008 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind de rest van de programma's ook zielloos Smiley.. enkele uitzonderingen na.

Bericht Geplaatst: 22 Jan 2008 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kijk het nu voor het eerst, heb de andere seizoenen niet gezien. Ik vind het leuk, maar ik snap ook niet dat er zúlke hoge kijkcijfers gehaald worden. Het is nou ook weer niet het leukste programma ooit op TV.

Quote:
Maar ik heb het gister een stuk zitten kijken, en ik vond er eigenlijk niet zoveel aan. En welke malloot kijkt er toch naar schaatsen...?!?!

Siepie is een stuk leuker dan die suffe Anita of Annet Knipoog

Bericht Geplaatst: 23 Jan 2008 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

aah verschrikkelijk, wat een &%$# programma. Ik ga toch niet vrijwillig zitten kijken naar een paar onbeholpen boeren die niet weten hoe ze hun gevoelens moeten verwoorden... of uberhaubt maar íéts kunnen verwoorden. En dan die stadse geiten, die lekker aan de randstedelijke ratrace willen ontsnappen door hèèèrlijk back to the basics te gaan met boer Hendrik
ba ba ba getver.
moshi-moshi
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jan 2008 23:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en die yvon is ook een muts eerste klas!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jan 2008 01:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah nee, Yvon is tof!
Trouwens, als je dit seizoen kijkt, dan zie je dat er een hoop (ex)boeren tussen zitten die een partner zoeken.
En ik kan het alleen maar aanmoedigen, mensen die back to basics willen, goed toch als je daar blij van wordt? Kan me goed voorstellen dat je dat leven zoekt en de stad beu bent, waarom mag dat niet?

Bericht Geplaatst: 24 Jan 2008 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hmz, ik vind dat yvon inmiddels iets teveel koketeert met haar ik ben een doe-maar-gewoon-gezellige-maar-wel-hip-en-bij-de-pinken-hoor Brabander.

Nee back to the basics is opzich misschien helemaal niet slecht, maar bij die vrouwen die ik ooit zag, leek het imho. meer op de zoveelste persoonlijke hype van een hoogopgeleid grietje dat zichzelf aan het zoeken is. Via new age en "Boedhisme" naar "en op een dag wist ze het... ik word boerin!"
Nou ja, als mensen schik in hebben... Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur