Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Discrimineren Marokkanen?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee joh, ben je gek. Discrimineren, dat doen alleen Nederlanders... Gieren

http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1160124182749

Quote:
Wat vind jij van Nederlanders?
'Die Tatta's (Nederlanders) zijn allemaal Sharons. Ze praten alleen maar slecht over ons en andere mensen. Ze denken dat ze Tony Montana zijn; dat ze de baas zijn over ons en alles aankunnen.

Vind je dat je discrimineert?
'Ik discrimeer nooit, wij worden hier gediscrimineerd.’

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goeiedag zeg, hoe groot bord kan je voor kop hebben Hamer

Quote:
Wat vind jij van Surinamers?
'...het zijn gewoon apen. Als ze ruzie hebben met iemand komen ze altijd met wapens, wat zielig is.’
Vind je dat je discrimineert?
'Nee, want ik zeg niets racistisch over ze.’

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet stukje.

Mooi dat de Google ads zich alweer hebben aangepast Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is dan ook heel erg moeilijk wanneer er zoveel haat tegen je is, geen bitter hart te krijgen.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Behalve dat ik het woord bitter hart erg bijzonder vind uit jouw mond Jan, ben ik het wel met je eens.

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 16:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij heeft dit niets met bitterheid te maken maar wel met domheid.

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een stelletje racisten zijn die geïnterviewden zeg. De enige die wat genuanceerder praat is degene die toegeeft dat ze zelf ook wel eens discrimineert, die Yasmine.
Maar ik denk ook dat Jan gelijk heeft, als minderheidsgroepering krijg je natuurlijk vaker te maken met discriminatie, niet per se alleen zelf maar ook de mensen om je heen, dan wordt dat toch wel sneller een 'normale' manier van redeneren.

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2008 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

multi culti != mogelijk

'nough said.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2008 01:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zelfs de topictitel is generaliserend trouwens? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2008 10:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een stomme vraag, natuurlijk discrimineren die. Generaliseren is universeel Gieren
De mooiste uitspraak in dit kader kwam van een afghaanse collega van mij: Ik discrimineer niet, maar ik heb echt een hekel aan niggers...
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur