Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » [Maurick College] Walk down memory lane...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 02:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Acht jaar na m'n eindexamen werden ik en Bram gevraagd om een debat te jureren bij Nederlands. En dat was zwaar vet!

Heb al jaren nachtmerries dat ik weer op de middelbare school zit, maar was er dus acht jaar niet geweest. Was nu wel erg benieuwd. Ik heb die tijd in mijn hoofd nooit losgelaten, maar was er dus nooit meer.

Gelukkig heb ik de foto's nog! Smiley

Ik en Bram in een biologielokaal, en in de kiosk

Els van Swaaij geeft daar nu Frans. Dus wij even die les crashen. "Stay in school kids!"

Dit was echt bizar. Stond een minuutje met van Herpen te lullen, toen ie opeens zei dat ie nog wel iets voor me had dan. Had onlang z'n kamer leeggeruimd, en kwam toen onderstaande foto tegen. Hij besloot die toen maar altijd bij zich te dragen in z'n agenda of zoiets. Of als boekenlegger, ik snapte het niet helemaal. Anyhow, hij had hem binnen 3 seconden uit z'n tas getoverd!

The dawg.

Hendriksma

Frank Vervoort met z'n mentorklas.

Random kiekjes:

Bram vond dat ik een probleem had met ouder worden... Kan ie wel eens gelijk in hebben Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 10:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor, ik zit gewoon in van Herpens agenda Knipoog

Zijn die jongens/ meisjes nou expres zo gesplitst in Vervoort's mentorklas? Opvallend...

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja hoewel ik zelf op een school les geef, is dit toch wel bijzonder.. ik krijg bij deze foto's ook wel het oude gevoel terug Smiley.. misschien moetik daar toch maar eens gaan solliciteren ofzo, haha.

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Khad vannacht ook gedroomd dat ik nog op de middelbare school zat. het werd in mijn droom toch eens tijd alle spullen uit mijn kluisje te gaan halen.
Verder zeggen die foto's mij natuurlijk niet zoveel, ik heb alleen Els wel eens gezien, maar ik kan me voorstellen dat het heel leuk moet zijn.
Mijn middelbare school bestaat helaas al lang niet meer zoals die was, het gebouw staat er nog, maar verder is het heel anders, het is zelfs geen echte middelbare school meer geloof ik. (Orduynen College)

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die van Herpen blijft echt een enge vent Knipoog
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar verder: vet Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2008 00:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhaha Zo, Vervoort is er niet jonger op geworden!

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur