Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Gefeliciteerd Thijs!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

26!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Congrats! De onvermijdelijke 30 komt in zicht!

RAWK!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren al een mooi voorproefje genomen met levertraan en hoeren. Heeft me de Amsterdamse wallen weer doen herwaarderen. Helaas was Thijs niet in voor een birthday fuck...de verleiding was groot... Manmanman, wat een lekkere wijven!!

Anywhooz, wel erg veel zin in vanavond!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 11:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Feestje! Cheer

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd! Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 13:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijssiebro van harte!!!
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd man!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 14:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey, hartstikke gefeliciteerd!!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 14:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd T!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd man!

Bel je zo even.

gr Jan
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanks! Cheer

Alhoewel ik het niet echt een reden tot vieren vind dat ik richting de dertig ga.. Ik ben in m'n hoofd pas net van de middelbare school af... Ga ik me vanavond maar even jong zuipen! (Everybody's invited he! Knipoog)

En ben ik even blij dat ik altijd mijn huis zo goed schoonhoud, zodat ik niet mijn hele verjaardag bezig ben om het schoon te maken.....................

Oh, en nog een cadeautip: Borden (ook pasta-).. Want ik heb er net 3 kapot laten vallen.... Engeltje
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs, je krijgt van ons een mooi cadeau dat goed bij je volwassenheid past. Ik ben wel een beetje jaloers op je.. Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van harte Thijs!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd Thijs! Veel plezier vanavond!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 16:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook van mij natuurlijk van harte! Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Congrats Thijsje!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd!! Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vegetarische vreugde Tongsmiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 01:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Udo gelukkig is hij intussen niet meer vegetarisch. Smiley

Wijsheid komt met de leeftijd !!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 04:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar was je man...?

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 06:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was weer gezellig. Leuk om een hoop mensen weer eens te zien en te spreken na zo'n lange tijd! En Thijs, je begint toch echt te zwaar te worden om nog eens op m'n schouders te zitten, zeker na vele alcoholische versnaperingen in een halfvolle Club 8 Knipoog.

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 07:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog laat geworden in Club8? Niemand zich vergrepen aan Linda? Knipoog....goddamn ik stap nu in de auto richting Zolder, duty calls Smiley.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 14:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Waar was je man...?

Ja, heel zuur ik weet het maar ik MOET maandag shit inleveren anders kan ik beginnen mijn ticket te verzetten. Ik heb ook niemand de mogelijkheid gegeven om mij om te kunnen lullen, of aan mijn oor te zeuren. Ik moet gewoon dit weekend dingen afronden. Ik wilde echt graag, maar school gaat even voor. Ik kom Vught niet eens uit, mijn laatste uitstapje was naar a'dam vorige week. Tot de 11e bestaat mijn leven uit: opstaan, typen, slapen, opstaan, typen, slapen.....
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan relax! je bent surinamer...
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 15:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat heb ik dus te lang gedaan....waardoor ik nu in de shit zit.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 19:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties Smiley

Ik ben er nog steeds brak van, maar 't was erg vet! Supervette cadeaus gekregen ook. Fucking veel shit voor in de tuin, voor in de keuken, voor m'n gitaar! Drank, boeken, muziek en Vlees (met een grote V!). En dan ook nog doorpartyen in club8!

Ben dus meteen maar de tuin ingedoken om bijvoorbeeld de appelboom te planten lachen.

Baalde er wel een beetje van dat iedereen echt heel laat aankwam (de laatste om 6.00u lachen). En dat echt een flink aantal mensen op het laatste moment niet kwam. Sommigen, zoals Jan dus, zonder 't uberhaupt te laten weten...

Naja, "dat zal je altijd blijven houden", zoals iedereen mij gisteren op het hart drukte. Smiley En ik was natuurlijk erg blij met alle lieve mensen die er wél waren! Met 25 man zit de tent ook vol, en ik heb nog genoeg bier en chips voor de komende maand Knipoog Cheer.

Ga ik zometeen maar even opnieuw bier drinken. Ja-knikker
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 20:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En gelijk heb je. Maar als ik je had gebeld wat had je dan gedaan? Net zolang gezeurd totdat ik wel zou komen...want ik ben niet zo moeilijk om te lullen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2008 02:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, ik had hooguit je treinkaartje betaald Smiley.
San
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2008 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alsnog gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2008 14:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2008 10:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog gefelciteerd man. Op die foto heb je 'n beetje iets weg van Boudewijn Buch. Maar daar lijk ik ook op als ik een hoop pilsjes heb weggetikt.. Smiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2008 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verdomd.. Maar echt helder was ik daar niet te noemen... Smiley

Tnx voor de felicitaties! Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs voor je verjaardag heb ik alsnog een liedje geschreven:

You want to know how it will be
Me and him OR you and me
You both stand there your long hair flowing
Your eyes alive your mind still growing
Saying to me
"What can we do now that we both love you"
I love you too - I don't really see
Why can't we go on as three
You are afraid - embarrassed too
No one has ever said such a thing to you
Your mother's ghost stands at your shoulder
Face like ice - a little bit colder
Saying to you
"you can not do that, it breaks
All the rules you learned in school"
I don't really see
Why can't we go on as three
We love each other - it's plain to see
There's just one answer comes to me
Sister lovers - water brothers
And in time - maybe others
So you see - what we can do - is to try something new
If you're crazy too - I don't really see
Why can't we go on as three.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, je bent verliefd op me? Dat is aardig Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur