Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Asus EEE PC series
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het scherm is ECHT te klein daan voor een volledige functionaliteit!
800 bij 600 kan je echt niks meer mee.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

800 bij 480 zelfs.

Alleen dit vind ik jammer:
Quote:
4-cell, Li-Ion, 4400 mAh, 7.4 volts: 2 h 45 min battery life

Als ie dan toch een SSD heeft en zo klein is, dan zou ie toch eigenlijk gemaakt moeten zijn om fucking 5 uur mee te gaan ofzo...?

Verder wel ok ding. Maar heb tien jaar geleden ook al wel eens zulk soort laptopjes gezien.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
800 bij 480 zelfs.

Alleen dit vind ik jammer:
Quote:
4-cell, Li-Ion, 4400 mAh, 7.4 volts: 2 h 45 min battery life

Als ie dan toch een SSD heeft en zo klein is, dan zou ie toch eigenlijk gemaakt moeten zijn om fucking 5 uur mee te gaan ofzo...?

Verder wel ok ding. Maar heb tien jaar geleden ook al wel eens zulk soort laptopjes gezien.

Ja of opwindbaar ofzo, dat je m tijdens het af en toe aan moet zwengelen om een vliegwiel in beweging te houden Smiley

Van mij mag het nog wel basic-er, bijvoorbeeld alleen rekenen en typen. Internetten en fotobewerking op zo'n ding lijkt me hoe dan ook kut.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur