Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » Dit lijkt best cool
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www2.radionomy.com/Default.aspx
Je eigen gratis internet radiostation, de rechten betaald door reclame inkomsten. Zette net laid back radio aan waar gelijk warren g bezig was, dat is wel een goed teken.

Misschien dat ik me aan mijn lethargisch toestand van cultuurpessimisme kan ontrukken en eens ga uitzoeken of het vet is.

Kende iemand het al?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 10:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

he maak anders even een stationnetje met Geerts Chillste shit Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 10:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben benieuwd, heb nu al het vermoeden dat het zoals de meeste plannen van ons rechtstreeks de vergaarbak ingaat. Zoniet, dan heb je iig 1 luisteraar. Hoe gaat je station heten?

Great Das FM

Kun je meteen een jingle uit deze viral gebruiken:

http://www.youtube.com/watch?v=Y6rE0EakhG8

I feel greeeeeaaat!!!

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga even douchen en dan eea uitzoeken. Ik hou jullie op de hoogte!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 10:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
So far the Radio Manager - our application for radio creation and management - is available in beta version only, and it is reserved to our selected beta testers.

Thank you for registering into the beta testers' waiting list. We shall contact you as soon as possible.

The Radionomy team is working hard to improve the Radio Manager's performances and usability. The beta test access to the Radio Manager shall be granted progressively to enlarged beta tester groups. Thanks for your patience.

wat een homos, ik hou jullie op de hoogte, Das Radio komt eraan.....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jammer , maar als jij een uitzending maakt kan ik die wel op het internet plaatsen hoor. Maak anders maar n mp3 thje Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur