Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Studentenhuis gekraakt door criminele huisgenoot
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ons studentenhuis in Eindhoven heeft nu officieel een kraker in huis zitten. De deuren zijn met extra sloten dichtgemaakt en we kunnen zelf niet meer binnen. Het gaat om een huisgenoot die tot vandaag tijd had om te vertrekken uit huis. Huisbaas is op vakantie en heeft hem niet de tijd gegeven om 3 maanden te blijven om een nieuwe kamer te zoeken. Dit omdat hij gewoon te agressief en crimineel was. Waarschijnlijk is het 18-jarige crimineeltje daarom over de zeik tegenover ons omdat wij hem aan het 'wegpesten' zouden zijn. Iemand nog andere ideeen dan naar de politie stappen om de deur open te breken en op huisgenoot z'n kosten nieuwe sloten op de deuren te zetten? En komen we daar sowieso al wel mee weg?

De vader van de huisbaas is wel in het land en wil mee naar de politie gaan, maar hij zegt dat we weinig anders kunnen doen. Waarschijnlijk zitten we dus nog 2,5 maand met een crimineel in huis zodat ieder moment de deuren open geschopt kunnen worden om pc's en tv's te jatten.

Iemand ervaring met dit soort problemen?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom is stap 1 niet de politie bellen, ipv een forumpost maken?

En als ie crimineel is, waarom zit ie dan niet in de cel?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stap 1: omdat alle huisgenoten nog op het werk zaten (ik ook). en we dus pas na half 5 gaan.

2: hij weet precies wat ie wanneer kan flikken. Dus dingen jatten als wij dat niet kunnen bewijzen etc. Leuke praatjes hebben tegen iedereen en zeggen dat ie alles wel regelt (dvd's terug geven, een vouwfiets van huisgenote terughalen bij zn nog criminelere vriendjes). Allemaal dingen die niet te bewijzen zijn door ons, maar waarvan we zeker weten dat hij het gedaan heeft. Politie is al 3 keer bij ons thuis geweest, en zijn iedere keer vertrokken met de melding: 'hier kunnen we niks aan doen'.

Quote:
En als ie crimineel is, waarom zit ie dan niet in de cel?

kom op zeg...
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

in het studentenhuis waar ik woonde woonden na verloop van tijd een stuk of 5 van dit soort lui. Ik heb heb toen zo snel mogelijk mijn eigen biezen gepakt.

Ik denk niet dat je veel meer kan doen dan afwachten, dit soort kneusjes als jij beschrijft heeft meestal niet 1 2 3 een andere woonruimte tot z'n beschikking.

Het lijkt mij sterk als de politie 'm zo maar op straat kan zetten, volgens mij kunnen die heel weinig doen in dit soort kwesties.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur