Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » torrentech.org invite gezocht
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 11:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De site torrentech.org heeft veel releases die ik graag zou will hebben. Iemand die daar zit en een invite voor mij heeft?
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk niet dat iemand op dit forum behalve jij en misschien ik daar op zou kunnen zitten Knipoog
Quote:
If you don't know someone to invite you, you can join our IRC chat and ask for an invite, but be patient and don't mass PM members. You can also connect to IRC from your favorite client at irc.torrentech.org:6667

Gewoon even op irc meelullen en tussen neus en lippen door om een invite vragen Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe, is ook een longshot Knipoog je weet maar nooit...
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur