Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » UEFA Champions League
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2006 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[edit] Dubbelpost!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2006 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was genant om te zien hoe PSV compleet weggetikt werd door Lyon. PSV heeft geen enkel moment lekker in de wedstrijd gezeten. Lyon was op alle fronten een veel scherper. En waarom staat Lucius in het veld terwijl hij al bijna rond is met een andere club? Zet daar dan een speler neer die zich wil bewijzen voor de club.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2006 21:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV - Liverpool: slaapverwekkende wedstrijd. Jammer dat Kluivert niet in mocht vallen.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2006 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe zijn al die oostblokteams in de CL beland?! Worden helemaal weggespeeld!

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2006 23:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar zit het geld tegenwoordig, Tom. Shakhtar Donetsk is bijvoorbeeld net zo rijk als de hele Eredivisie bij elkaar.

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2006 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
PSV - Liverpool: slaapverwekkende wedstrijd. Jammer dat Kluivert niet in mocht vallen.

serieus? In het stadion vond ik het best meevallen. (komt misschien ook door de drank en gezelligheid in de stad voor de wedstrijd) niet dat er een hoop kansen waren en dat het echt spannend was, maar er werd op zich best leuk gevoetbalt door psv. alleen de verdediging van liverpool stond als een wolkenkrabber.
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2006 10:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
alleen de verdediging van liverpool stond als een wolkenkrabber.

Dat zegt tegenwoordig ook niks meer Knipoog
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 19:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zojuist begonnen: Galasaray - PSV Smiley
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

spannende wedstrijd met slecht spel van PSV in de eerste helft, gelukkig maakten ze dat de tweede helft goed!

Chelsea van Bracelona gewonnen. duidelijk dat ze v Bommel missen daar in Catalunya! :p

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed dat PSV heeft gewonnen. Ook al speelde ze niet zo, het team kan nog groeien. Wie weet tot wat ze in staat zijn.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV staat nu 9e que punten in de UEFA Ranking... Maar ik ben toch bang dat we een dezer jaren worden gepasseerd door Roemenië/ Rusland en onze CL plaats kwijtraken... Of lul ik nou?

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/ccoef2007.html

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 11:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

geen idee, ik kan die lijst niet echt analyseren. snap niet echt wat die lijst moet weergeven.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat zijn de punten die door elk land behaald zijn tot dusver in Europa. Van elk deelnemende club staan de kwalificatie-wedstrijden [winst, gelijkspel, verlies] en de échte wedstrijedn [winst, gelijkspel, verlies] en alle punten die ze daarmee vergaard hebben.
Vervolgens worden de punten van alle clubs [ook die er al uitgeknikkerd zijn] van een land opgeteld en gedeeld door het aantal clubs. Dat is dan het puntengemiddelde van een land dit seizoen in Europa.

Voor de ranglijst met landen, klik hier. Nederland staat op dit moment achtste, volgens mij hebben ze na AZ, Feyenoord en Heerenveen Rusland ingehaald Smiley
Wel grappig, de enige landen met nog alle clubs actief in Europa zijn Spanje en Roemenië.

Laatst aangepast door Xurk op 21 Okt 2006 11:12, in totaal 1 keer bewerkt
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even iets anders naar aanleiding van die ranglijst. Ik snap niet dat Kazachstan mee mag doen met de europa cup en europese kwalificatie wedstrijden. Dat land ligt zo goed als in Azie.
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 11:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat dacht je van israel ayay
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed, maar dat land ligt nog enigzins in de buurt. Maar Kazachstan ... uhmmm
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goede prestatie van PSV!

Vette goal Lampard:
http://files.ww.com/files/23253.html Worship
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze doen het weer. Weliswaar wat laat in de westrijd. Maar 5 - 2 voor AZ staat goed.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Ze doen het weer. Weliswaar wat laat in de westrijd. Maar 5 - 2 voor AZ staat goed.

Het verschil tussen Willem II en AZ is dat AZ nog nooit in de Champions League heeft gespeeld.

Met andere woorden: je post in het verkeerde topic Bwhaha

Bericht Geplaatst: 05 Nov 2006 21:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

1982 EC I, of je moet zo'n mierenneuker zijn dat je vind dat de CL toen nog niet bestond Knipoog
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Nov 2006 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht dat het onderhand wel algemeen bekend was dat ik een mierenneuker ben als het om voetbalstatistieken gaat zwaai

Bericht Geplaatst: 06 Nov 2006 20:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijnheer de moderator. Verplaats je 'm dan ook even naar het UEFA Cup topic?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2006 12:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit bericht past ook wel in dit topic:
http://www.uefa.com/footballeurope/news/Kind=2/newsId=479451.html

van RealMadrid.com:
Quote:
Ferenc Puskas Biro died on November 17 due to a long illness he had been suffering. He was 79 years old. Puskas was born in Budapest on April 2 1927 and played for Real Madrid between 1958 and 1967. He is considered to be the best goal scorer of the 20th Century and one of the best players in football history. Puskas won five Spanish Leagues and three European Cups with Real Madrid. The whole Madridista family grieves the loss of one of its greatest legends.

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2006 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb nooit echt beelden van 'm gezien. Maar van zijn naam had ik al wel 'ns gehoord. We zijn weer 'n voetballegende armer
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En wie hebben we daar? Juist, Ferenc in 1966 als speler van Willem II Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marijn,

2 woorden:

Champions League Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 16:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het verbaast me trouwens dat HSV zo dramatisch presteert [zowel nationaal als internationaal] dit seizoen, aangezien ze vorig seizoen echt best sterk waren. Is er hier echt een oorzaak voor, of vielen ze gewoon plots terug? Ik volg het Duitse voetbal verder niet zo, dus ik weet het niet.

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:
Marijn,

2 woorden:

Champions League Knipoog

Paul,

2 links:

http://www.rsssf.com/players/puskas-in-ec.html
http://www.rsssf.com/ec/ec199900.html#cc

Knipoog

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lees dan nog maar eens een paar posts terug, meneer de mierenneukert Knipoog
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Boeiend, AZ heeft nooit in de Champions League gespeeld. En daarmee basta. Wise-ass

Bericht Geplaatst: 24 Nov 2006 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmmm, het ziet er naar uit dat we zodadelijk in een klap weer drie Nederlandse clubs armer zijn in de UEFA Cup. Jammer is dat toch. Wanneer er dan weer tegen een paar redelijke teams gespeeld wordt, bakken ze er helemaal niks van.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Nov 2006 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hè? ayay

AZ heeft nog één puntje nodig, terwijl Ajax en Feyenoord nog ongeslagen zijn en er prima voorstaan. Alleen Heerenveen krijgt het nog moeilijk. Maar omdat OB en Lens daar gelijk hebben gespeeld ligt die poule ook nog helemaal open..

Bericht Geplaatst: 24 Nov 2006 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dus het wordt erop of eronder. Typisch Nederlands wil ik bijna zeggen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2006 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lees je wel goed? uhmmm

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2006 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lachen

Ik denk dat AZ er sowieso wel doorkomt, op basis van de eerste twee wedstrijden. Ik heb het gevoel dat ze nu wat minder in vorm steken gezien de afgelopen paar competitiewedstrijden, maar nu zitten ze toch al met één been in de volgende ronde.
Ajax heeft ook nog een goede kans om tot de volgende ronde door te stoten, maar de afgelopen twee weken lijken ze niet echt meer in goede vorm te steken, dus dat kan nog wel eens spannend worden.
Feyenoord heeft niet zozeer de vorm, maar de veer-/wilskracht weer een beetje te pakken, dus ik zie hun ook nog wel bij de eerste drie eindigen.
SC Heerenveen is het enige team die ik weinig kans toedicht.

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2006 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Lees je wel goed? uhmmm

Ja ik lees het goed. Heb gewoon een voorgevoel dat in deze ronde vrij veel Nederlandse clubs gaan afvallen. Ook al staan ze er redelijk gunstig voor, er kan nog van alles gebeuren.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanavond PSV - Bordeaux. Ook al staat er niks op het spel, het zou mooi zijn als PSV zou winnen. Het staat mooi in Europa, en het leverd nog behoorlijk wat centjes op. Koeman bevestigde dat hij Kluivert in de tweede helft laat spelen, ben benieuwd wat we van hem kunnen verwachten.
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik hoorde dat Kluivert in de basis start. Mag die pik zich eindelijk eens bewijzen.
Maar misschien ook omdat er niks te verliezen valt. (behalve de eer natuurlijk).

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV met 3 - 0 achter, pijnlijk ...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toen ik zag dat Alex die vrije trap ging nemen, en van die afstand, wist ik eigenlijk al dat 'ie erin zou gaan Smiley
Ik heb alleen de tweede helft gezien, en daarop gebaseerd kan ik er echt niet bij hoe PSV met 0-3 achterstond ayay

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur