Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » UEFA Champions League
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, jammer dat Kluivert niet scoorde... voor vanavond had ik hem stiekem een beetje afgeschreven, maar ik vind dat hij het vanavond onverwachts goed deed Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

maar als je zo'n kan krijgt en er niks mee doet... in vorm zeiden ze toch?

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 23:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Toen ik zag dat Alex die vrije trap ging nemen, en van die afstand, wist ik eigenlijk al dat 'ie erin zou gaan Smiley
Ik heb alleen de tweede helft gezien, en daarop gebaseerd kan ik er echt niet bij hoe PSV met 0-3 achterstond ayay

1e helft was hetzelfde, behalve dan dat er nog minder gewerkt werd. dramatisch slecht. geven wel zoals gewonig weinig weg, maar die paar keer dat ze iets weggaven was het ook veel en werd het voor de verandering hard afgestraft. de 2e goal van bordeaux was wel echt schitterend moet ik toegeven.
vooral Alex, wat een lamme hond vanavond, wel mee opkomen, maar niet mee terug. of te laat terug. en dan staat daar een reiziger te prutsen of een addo die keihard de goal voorbij rent terwijl hij gomes rugdekking geeft.
Maar goed, in 't stadion zat er tot de 0-3 de sfeer goed in, maar daarna, vooral door de slappe inzet van psv hield dat wel op.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 01:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eric Addo zwaai Bwhaha

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 13:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmmm, hopelijk is het geen voorbode op wat PSV in de volgende ronde te wachten staat. Dan liggen ze er zo uit, weg met het mooie Europese imago.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 21:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een dramatische wedstrijd! Nog nooit zon slecht PSV aan t werk gezien in het stadion. En voor de verandering kregen wij een keer een lesje effectiviteit.

Maar naast PSV heb ik ook zelden zon slechte arbitrage gezien in de CL. Zelfs de beslissingen in het voordeel van PSV waren slecht.

Die grensrechter die voor mijn vak heen en weer hobbelde leek verdacht veel op een Sneijder eerder deze week gebruikte term. Hoe kan je nou als iemand van Bordeaux de bal achterspeelt via de cornervlag een inworp VOOR Bordeaux geven... ayay En vervolgens flikt ie t nog een keer door PSV weer een corner te ontnemen.

Maar gelukkig ging het allemaal nergens om, behalve de eer en een paar knaken. Nu hopen dat Celtic 1e wordt en Lange Jan een warm ontvangst kan krijgen in het Philips stadion. Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 21:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Not to mention dat er ook nog eens twee á drie keer door een Bordeaux-speler al dan niet opzettelijk hands werd gemaakt, maar nul keer voor gefloten werd.

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 01:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die was ik nog vergeten idd...
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en dan nog dat farfan amper vrije trappen kreeg. Met als dieptepunt, dat farfan door 3 man belaagd werd, er door kwam en vervolgens door 2 man tegelijk onderuit geschoffeld werd en daarvoor de vrije trap tegen(!) kreeg. uhmmm de arbitrage was idd echt dramatisch, ik kan me nog wel de wedstrijd psv-feyenoord herinneren eerder dit seizoen, toen was de arbitrage vergelijkbaar dramatisch. verder heb ik het ook zelden zó bizar meegemaakt.

Desalniettemin vind ik dat de spelers voor hun salaris, voor het publiek en voor de extra knaken (want dat was ook niet niks) verdomme wel de inzet kunnen opbrengen om hun best te doen. En dan had dit niet hoeven gebeuren.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat ik vreemd vind is dat het wetenschappelijk is aan te tonen dat scheidrechters over het algemeen in het voordeel van de thuisclub fluiten.

Dat merk ik in het psvstadion toch zelden. Maar ja we hebben op dit moment ook Luinge Bossen en v. Egmond als boegbeelden van de nederlandse blaaskapel.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

weet ik niet hoor, er zijn ook zat scheidsrechters die juist voor de uitspelende partij fluiten uit angst om een thuisfluiter te zijn.
En ik weet niet meer welke wedstrijd, maar laatst hadden we de scheids ook echt mee. desalniettemin heb ik idd wel vaak het idee dat we hem tegen hebben, maar of dat objectief gezien ook zo is, weet ik niet.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Dec 2006 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

fuck, ik ben zenuwachtig voor de loting, maar die is vrijdag pas zeker?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Dec 2006 16:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.uefa.com/uefa/Keytopics/kind=64/newsId=425702.html

15 december, 12:00 CET, Nyon. En een uur later de UEFA Cup-loting. Vervolgens wordt er op 9 maart geloot voor de kwart- en halve finales en de finale.

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 11:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het maakt me eigenlijk niet uit wie we loten als het maar geen Lyon of Milan is.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

idd, maar die wil ik dan ook écht niet tegen komen. Had wel graag celtic gezien of zo, omdat ik daar ook een beetje fan van ben, maar dat is helaas niet mogelijk.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

van de mogelijke tegenstanders kom ik het liefst Valencia of B München tegen. Maar ik ben altijd van mening dat je nooit kansloos bent bij voorbaat en dat je sowieso van iedereen moet kunnen winnen als je het toernooi wilt winnen.

we zullen zien.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, 16 briefjes gemaakt en geloot, ben benieuwd hoeveel ik er morgen goed heb Smiley

Olympique Lyon - AS Roma
Bayern München - Real Madrid
Liverpool - FC Barcelona
Valencia - Internazionale
Arsenal - Celtic
Chelsea - Lille
AC Milan - FC Porto
Manchester United - PSV

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 19:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

aangezien ik er bijna 100% van overtuigd ben dat de loting altijd doorgestoken kaart is, zullen we wel weer tegen milan of lyon uitkomen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar geloof ik niets van. Áls de loting al doorgestoken kaart is (en dat is voor de Champions League heel wat lastiger dan voor een internationaal toernooi, omdat er veel regels gebonden zijn aan de loting) dan nog zou de UEFA geen énkel belang hebben bij een ongunstige loting voor PSV. Ik denk dat een club als Chelsea liever aan Lille of Celtic gekoppeld wordt dan aan PSV.

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 20:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo bang is voor Lyon. Dat is echt het meest overschatte team van Europa. In een poll op VI.nl was het ook al de grote kandidaad om de Champions League te winnen. Geloof me, dat gaat écht niet gebeuren.

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Daar geloof ik niets van. Áls de loting al doorgestoken kaart is (en dat is voor de Champions League heel wat lastiger dan voor een internationaal toernooi, omdat er veel regels gebonden zijn aan de loting) dan nog zou de UEFA geen énkel belang hebben bij een ongunstige loting voor PSV. Ik denk dat een club als Chelsea liever aan Lille of Celtic gekoppeld wordt dan aan PSV.

tuurlijk wel, de kleinere minder internationaal bekende ploegen moeten er zo snel mogelijk uit. zodat de laatste wedstrijden alleen grote ploegen die veel internationaal publiek trekken op het affiche staan. sponsorgelden, televisierechten etc. alles draait om geld.

Waarom denk je dat de loting voor de eerste ronde zo is ingericht dat er geen 4 grote ploegen in 1 poule kunnen komen? (dat is ten slotte al manipulatie)

Ik vind het systeem van de CL sowieso belachelijk. waarom zou een land als engeland 4 ploegen in de CL moeten hebben, terwijl een Schotland bijv. geen enkel direct toegangsbewijs krijgt, zelfs niet voor de Kampioen? (t is toch de champions (kampioenen) league?) Alle kampioenen zouden toegelaten moeten worden en verder eigenlijk geen enkele ploeg, maar goed.

en waarom lyon zo overschat wordt? omdat ze gewoon moeilijk te verslaan zijn in europa en als je vorig jaar zo hard door ze ingemaakt wordt, lijkt het me logisch dat je er "bang" voor bent.
Real Madrid word ook elk jaar als een van de favorieten beschouwd, dat is nog minder terecht dan Lyon
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 10:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben benieuwd naar de loting van vanmiddag.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 13:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmz, PSV moety tegen Arsenal. op zich niet gunstig, maar het had ook erger gekund.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 13:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Zo, 16 briefjes gemaakt en geloot, ben benieuwd hoeveel ik er morgen goed heb Smiley

Olympique Lyon - AS Roma
Bayern München - Real Madrid
Liverpool - FC Barcelona
Valencia - Internazionale
Arsenal - Celtic
Chelsea - Lille
AC Milan - FC Porto
Manchester United - PSV

4/8 goed, niet slecht Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Hmz, PSV moety tegen Arsenal. op zich niet gunstig, maar het had ook erger gekund.

ach als je kampioen wilt worden, moet je ze allemaal kunnen verslaan!

(of geluk hebben, maar heej, zo zijn wij niet he! Knipoog)

Bericht Geplaatst: 16 Dec 2006 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs schreef:
Sietse schreef:

ach als je kampioen wilt worden, moet je ze allemaal kunnen verslaan!

(of geluk hebben, maar heej, zo zijn wij niet he! Knipoog)

idd, dat had ik eerder ook al aangegeven.

en fuck it, als wij met geluk de CL winnen ben ik er niet minder blij om. Smiley
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Dec 2006 17:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha 20 februari...

30.000 zatte carnavalvierders in t stadion lachen

Dat wordt een mooi feestje!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Dec 2006 20:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Semi-CL: Barcelona heeft de finale van de wereldbeker voor clubteams verloren van Internacional... dat had ik niet zien aankomen, de Europese teams winnen volgens mij 9 van de 10 keer, of niet?

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2006 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat valt toch wel mee? ik weet het eigenlijk ook niet, maar de paar keer dat ik dat gevolgd heb was het elke keer spannend en waren ze aardig aan mekaar gewaagd. Vorig jaar heeft Liverpool die toch ook verloren?
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2006 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[sorry]dubbelpost[/sorry]

Laatst aangepast door Sietse op 18 Dec 2006 21:00, in totaal 1 keer bewerkt
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2006 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zit dat ook meer richting de 50/50, maar dit jaar was toch voor het eerst met de nieuwe opzet?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2006 21:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Intercontinental Cup
1960 Real Madrid
1961 Peñarol
1962 Santos
1963 Santos
1964 Internazionale
1965 Internazionale
1966 Peñarol
1967 Racing Club
1968 Estudiantes
1969 Milan
1970 Feijenoord
1971 Nacional
1972 Ajax
1973 Independiente
1974 Atlético Madrid
1976 Bayern München
1977 Boca Juniors
1979 Olimpia

Toyota Cup
1980 Nacional
1981 Flamengo
1982 Peñarol
1983 Grêmio
1984 Independiente
1985 Juventus
1986 River Plate
1987 Porto
1988 Nacional
1989 Milan
1990 Milan
1991 Crvena zvezda Beograd
1992 São Paulo
1993 São Paulo
1994 Vélez Sarsfield
1995 Ajax
1996 Juventus
1997 Borussia Dortmund
1998 Real Madrid
1999 Manchester United
2000 Boca Juniors
2001 Bayern München
2002 Real Madrid
2003 Boca Juniors
2004 Porto

FIFA World Club Championship
2000 Corinthians
2005 São Paulo
2006 Internacional

25-21 voor Zuid-Amerika dus, met een dubbele titel in 2000.

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2006 22:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
1995 Ajax
1996 Juventus
1997 Borussia Dortmund
1998 Real Madrid
1999 Manchester United
2000 Boca Juniors
2001 Bayern München
2002 Real Madrid
2003 Boca Juniors
2004 Porto

Dit lijstje had ik eigenlijk voor ogen toen ik mijn post maakte. Ik weet van het verre verleden van internationaal voetbal geen drol af, ik ben voetbal pas in '95 gaan volgen toen ik in Nederland kwam wonen Smiley
In die 11 jaar dat ik het volg is de wereldbeker 8x door de Europese vertegenwoordiger gewonnen, vandaar mijn verbazing nu. Ik heb het vorig jaar blijkbaar helemaal niet meegekregen [Sao Paulo].

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2006 23:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vorig jaar was het dus ook al zo'n nietszeggend toernooitje. Heb ik ook niet gevolgd hoor Knipoog

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2007 22:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goh, PSV kan winnen van Arsenal. Mooi resultaat, een goed uitgangspunt voor 7 maart in Londen. Dat wordt in Eindhoven nog een leuke carnaval.

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whaha, het was niet eens in me OPgekomen dat PSV zou kunnen winnen, had daarom ook niet gekeken.

1-0, 't is niet ruim, maar toch leuk Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een van de mooiere wedstrijden die ik dit jaar heb gezien. PSV heeft verdiend gewonnen. Alleen Culina speelde echt slecht.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 14:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap sowieso echt totaal niet waarom Culina altijd voorrang krijgt boven Vayriïnen. Vayrïinen vind ik veel beter. Als Affelay niet speelt zou ik niet twijfelen om hem door Vayrïinen te vervangen.

Da Costa speelde echt grandioos gisteren. Jammer dat ie geblesseerd eraf moest.
Alex was weer eens ouderwest de baas over iedereen die het strafschopgebied binnen durfde te komen.
Gomes had weer een paar goede reddingen waarvan 1 fantastisch.
Ik vond het een leuke wedstrijd maar met bar weinig kansen over en weer.

Schitterend dat Wenger over de zeik was door slechts 1 minuut blessuretijd. Terwijl dat gewoon terecht was. Er zijn alleen een paar wissels geweest.

PSV verdient gewonnen weet ik niet, de bal had er op dezelfde manier net zo goed aan de andere kant in kunnen vliegen denk ik.

Wel hebben ze de hele wedstrijd hard gewerkt en was de organisatie achterin wel weer dik in orde.

Heb ff staan ouwehoeren met Engelsen, die wisten niet wat ze meemaakten. Ze vonden het geweldig. de sfeer...alles! Ze waren ook zeker niet allemaal te vinden in 'hun' tent, maar ze liepen gewoon overal sfeer te proeven. En terecht.
Mooi wat een kerel zei: "We love the dutch, You are very kind en you hate the Germans even more than we do."

en over carnaval: "This is Crazy, I love it! It's a shame we don't have the guts to celebrate something like this." Hij vond de engelsen te vastgeroest. te stug, maar ik denk dat de engelsen goede carnavalvierders zouden zijn. Hoerige wijven en veel drank. Knipoog
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch vond ik de drukte gisteren nog wel meevallen in eindhoven, maar ik was ook al 3 dagen oeteldonk gewent.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het leek ook niet drukker dan de andere dagen. Misschien dat een hoop mensen thuis bleven uit angst voor ongeregeldheden of zo.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur