Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Welk liedje luister je op dit moment?
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 21:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Black Maria - Organs

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 21:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Basement Jaxx - Where's Your Head At
Als ie klaar is met downloaden..

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 17:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Killers - [url=http://www.students.let.uu.nl/0491594/The Killers - Mr Brightside(Thin White Duke Remix).mp3]Mr Brightside (Thin White Duke Remix)[/url]

Echt verschrikkelijk mooi/goed/gaaf.

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 18:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

40 Below Summer - Monday Song

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 19:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

25-1 van Applikat

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 20:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

DJ Panda - It's a dream

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 20:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik ga zo mijn Ipod alvast volknallen met Gfunk... verder nog iemand tips over relaxte trein/voorjaars muziek?

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
ik ga zo mijn Ipod alvast volknallen met Gfunk... verder nog iemand tips over relaxte trein/voorjaars muziek?

Die laatste plaat van Kanye West, College Dropout vind ik persoonlijk erg ok. En niet eens zo'n grote stap vanuit Gfunk waarschijnlijk...Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is hij een G? Of op zijn minst een hustler? Ik bedoel, dat album gaat toch over zijn auto ongeluk? Als het ook over het leven van de straat en misdaad enzo gaat is er wel een plaatsje voor 'm.

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 21:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:

Sublime!

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 22:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Is hij een G? Of op zijn minst een hustler? Ik bedoel, dat album gaat toch over zijn auto ongeluk? Als het ook over het leven van de straat en misdaad enzo gaat is er wel een plaatsje voor 'm.

jajaja, maar die productie man....Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 22:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Sublime!
jaa! staat erop Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan het nummer "summertime' natuurlijk wel he.

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snow Patrol - How to be dead. Die gasten snappen het echt :worship:
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 00:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Skunk Anansie - The Skank Heads

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 00:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Snoop doggy dogg, nate dogg, dat nigga Daz, Kurupt, Warren G - Ain't no fun (if the homies can't have none)
Trendwatchers opgelet: Gfunk word opnieuw de shit voor zomer 2005 - Biatch!

Ben ik met je eens. Heb zelf namelijk ook wel mijn Nate Dogg buien en voel een revival op komst maar ben er niet echt in thuis. Heb je effe een lijstje tips ofzo zodat ook ik mijn ipod zomerklaar kan maken?

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 01:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zita Swoon - About The Succesful Emotional Recovery Of A Gal Named Maria

Zoooooooo moooooooooi Love

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 07:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Teddybear Stockholm - Cobrastyle
lekker actief wakker worden en hopen dat het snel lente wordt. Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Muziek van een huisgenoot van me die, af en toe, best aardige dingen doet.

http://squatters.host.sk/
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chemical Brothers - It Began In Africa

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

scissor sisters - comfortably numb

cool nummer.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Napoleon XIV - They' re coming To Take Me Away

Hoho Hihi HaHAAA
Ik moet altijd zo lachen bij dit nummer!

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mm, ik ken het nummer, maar dan onder een andere artiest-naam, maar desalniettemin vind ik het een afgrijselijk kut-nummer... grrr hihihaahaa to the funnyfarm

Ik luister iets van Miles Davis overigens.

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 20:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:

Dasjj schreef:
Trendwatchers opgelet: Gfunk word opnieuw de shit voor zomer 2005 - Biatch!
Ben ik met je eens. Heb zelf namelijk ook wel mijn Nate Dogg buien en voel een revival op komst maar ben er niet echt in thuis. Heb je effe een lijstje tips ofzo zodat ook ik mijn ipod zomerklaar kan maken?
[font=Trebuchet MS]Snoop Doggy Dogg - Sixx Minutes [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK14 - Snoop Doggy Dogg - Sixx Minutes.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Snoop Dogg - Can U Control Yo Hoe Feat. Soo [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK15-snoop_dogg-can_u_control_yo_hoe_feat._soopafly-mvp.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Snoop Doggy Dogg - Blueberry [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK17 - Snoop Doggy Dogg - Blueberry.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Snoop Doggy Dogg - 20 Minutes [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK20 - Snoop Doggy Dogg - 20 Minutes.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Daz Dillinger - Baby Mama Drama [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKDaz Dillinger - Baby Mama Drama.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Daz Dillinger - O.G. [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKDaz Dillinger - O.G.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Daz Dillinger - Ridin High [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKDaz Dillinger - Ridin High.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Daz Dillinger - Why Do We Bang [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKDaz Dillinger - Why Do We Bang.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Eazy E - Boyz 'N Tha Hood (G-Mix) [/font][font=Trebuchet MS]Eazy E - Boyz 'N Tha Hood (G-Mix).mp3 [/font][font=Trebuchet MS]Eazy E - It's On [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKEazy E - It's On.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKEazy E - Real Muthaphukkin G's.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKKid Frost - Mi Vida Loca.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKNate Dogg Feat. Daz Dillinger - Gonna Hurt Somebody.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKNate Dogg Feat. Snoop Doggy Dogg & Kurupt The Kingpin - Dogg Pound Gangstaville.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK[url="http://members.home.nl/jjdas/webspace/Scarface%20-%20I%20Seen%20a%20Man%20Die.mp3"]Scarface - I Seen a Man Die.mp3 [/url][/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKScarface - Mind Playin' Tricks 94.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- Be Thankful feat. Kam, Pretty Tony And Warren G.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- G'd Up feat. Butch Cassidy.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- LBC Thang feat. Butch Cassidy.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- Nigga 4 Life feat. Bad Azz.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- Now We Lay 'Em Down.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- Real Talk.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz) - Take It Back To '85 feat. Kurupt And Butch Cassidy.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKSnoop Dogg (Eastsidaz)- Tha G In Deee.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKTha Dogg Pound - A Doggz Day Afternoon.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKTha Dogg Pound - Dogg Pound Gangstaz.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKTha Dogg Pound - Smooth.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKTha Dogg Pound - Some Bomb Azz Pussy.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKTha Dogg Pound - Sooo Much Style.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKWu-Tang Clan - Bring Da Ruckus.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKWu-Tang Clan - Da Mystery Of Chessboxin'.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKWu-Tang Clan - Protect Ya Neck.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNKWu-Tang Clan - Tearz.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK(213)Snoop Dogg,Nate Dogg,Warren G- Im Fly.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK2 - Snoop Doggy Dogg - Buck 'Em.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK2 - Snoop Doggy Dogg - Doggfather.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK4 - Snoop Doggy Dogg - Up Jump Tha Boogie.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK5 - Snoop Doggy Dogg - Freestyle Conversation.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK6-snoop_dogg-the_bidness-mvp.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK7 - Snoop Doggy Dogg - Snoop Bounce.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK11 - Snoop Doggy Dogg - Somethin Bout Yo Bidness.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK12 - Snoop Doggy Dogg - Groupie.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK13 - Snoop Doggy Dogg - 2001.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK13 - Snoop Doggy Dogg - Doin' Too Much.mp3 [/font][font=Trebuchet MS]GANGSTER FUNK14 - Snoop Doggy Dogg - Gangsta Ride.mp3 [/font]

[font=Trebuchet MS]Dit staat nu op mijn Ipod; natuurlijk hoort de Wu Tang Clan er niet in thuis, en natuurlijk moet THE CHRONIC (1992) van dr Dre en eea. van Doggystyle bij, regulate-Gfunk era, en vast nog veel meer, maar het is een leuke aanzet, ik heb een G'd up dagje gehad:cool: [/font]

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 21:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jordan Knight - (01) Give It To You - Video Version.mp3

GEVOLGD door:

01-lustra-scotty_doesnt_know-ksi.mp3

AFGESLOTEN MET:

B2K - Take it to the floor !!!

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 21:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Idoru - Doubts

Erg vet, interview vandaag gepost en 30 maart naar de show toe lachen

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nine Inch Nails - The Hand That Feeds

Van de aankomende plaat "With Teeth". In het begin had ik m'n twijfels, maar ik ga hem steeds beter vinden!

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 01:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

owww...
uomo
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 01:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is zo godvergeten sexy... Ik zeg het wel vaker dus ik zeg het nog maar 'ns want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: z? worden ze n?et meer gemaakt.

[url="http://members.home.nl/uomo-d-onore/E.S.P._-_It's_You_(Vocal).mp3"]ESP - It's You[/url]

[url="http://members.home.nl/uomo-d-onore/Robert_Owens_-_Bring_Down_The_Walls.mp3"]Robert Owens - Bring Down the Walls[/url]

[url="http://members.home.nl/uomo-d-onore/Risque_3_-_essence_of_a_dream.mp3"]Risque 3 - Essence of a Dream[/url]

Ik ga naar bed, want ik kan het niet meer aan.
Brul
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 01:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alkaline Trio - Blue Caroline :rock: en dan Zzzz

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2005 01:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House

Te gek! :cool:

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2005 13:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bow-wow-wow yippi yo yippi yay!
Dr. Dre - Wit Dre Day (And Everybody's Celebratin') (feat. Snoop Dogg, RBX & Jewell)

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2005 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jimi Hendrix - Little Miss Strange

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2005 16:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snowpatrol-Run
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2005 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben op zoek naar een nummer maar ik weet niet hoe het heet.
Het is een bombastisch hero?sch nummer uitermate geschikt voor een entree van een held of iets dergelijks. Voornamelijk trompetten die enkele tonen spelen (taaaaaaaa, taaaaaaaaa, tataaaaaaaaa, (rust) TATAAAAAAAAAA) en dan komen er heel dramatisch pauken (pom pom pom pom) dit herhaalt zich zo enkele keren voordat het nummer een andere wending krijgt.

Okay.. vrij lastig uitgelegd, maar ik weet zeker dat als je het hoort iedereen het nummer kent.. alleen ik weet de titel niet en ik zoek het nu.

Ik meen mij te herinneren dat het iets had te maken met de olympische spelen, en ik heb het zelfs op trompet gespeeld, en waarschijnlijk zou ik het zo weer kunnen spelen

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2005 13:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Also Sprach Zarathustra"?

Is van Strauss geloof ik....

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2005 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De zon schijnt en dus is het tijd voor Manu Chao ..

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2005 15:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr Jan Hammer - Crockett's Theme.

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2005 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Praise You - Fatboy Slim

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2005 16:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cassandra Gemini - The Mars Volta

Dat nummer duurt een half uur! Des toch nie nomaajl meer!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur