Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Welk liedje luister je op dit moment?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Shins - Weird Divide

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Audioslave - Shadow On The Sun

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

we zitten hier moe op werk en willen wakker worden:
Slipknot - Duality (tje.. we hebben niet harder, kunnen we eventueel binnenkomende collega's niet aandoen)

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anthology of American Folk Music Volume 3
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inner Circle - Games people play.mp3

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Delgados - The Light Before We Land

Mooi zeg. Doet me erg denken aan Lamb.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Skip The Rush - Eye White

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Keane - Bedshaped
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 19:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben bezig met het album van Nirvana (Nirvana), In Bloom net voorbij, nu Heart-Shaped Box.
Daarstraks ook: NU - Boy Don't Run, All Saints - Pure Shores, Green Day - Prosthetic Head.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 20:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Holland, 1945 van Neutral Milk Hotel.

Afkomstig van [url="http://members.home.nl/marijnakerboom/mp3/"]??n van de beste cd's van de afgelopen 10 jaar[/url].

Quote:
The only girl I've ever loved
Was born with roses in her eyes
But then they buried her alive
One evening, 1945
With just her sister at her side
And only weeks before the guns
All came and rained on everyone
Now she's a little boy in Spain
Playing pianos filled with flames
On empty rings around the sun
All sing to say my dream has come
Briljant gewoon...

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Spinvis - De Talen Van Mijn Tong (live in Paradiso)

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[url="http://207.200.96.226:8038/listen.pls"]http://207.200.96.226:8038/listen.pls[/url] monkey radio

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Festina Lente - Torched

Erg vette muziek uit nederland!

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 00:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een stukje vinyl dat mij vandaag over de post heeft bereikt:

Met het simpele maar oh zo gave Jockbox... Is he nuts? No. He's insane! Ik ben als een kind zo blij... Su-, su-, superman!
Hicks
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeff Buckley - Grace

...op 3 FM!!!

Zullen ze het dan eindelijk leren, of is het gewoon de nieuwe megahit? Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley Die hoor ik ook nu! Werd speciaal aangevraagd door een luisteraar. Dit is uitzonderlijk op 3fm!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dirty Americans - Car Crash

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Jayhawks - Miss Williams' Guitar

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 14:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De nieuwe single van Beck is lekker. 'Epro - Beck'!

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die malle zweden!

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weird Al - Angry White Boy Polka

Hoe geniaal zeg lachen Die die die, diediediedie die die.. download hem maar en gij zult mij snappen!

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Live D'nB op 4 turntables door Dj's Markive en Tricky

Erg vette mix...

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 18:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
die malle zweden!
[url="http://members.home.nl/jjdas/webspace/11%20The%20Gimmicks%20-%20California%20Soul.mp3"]California Soul[/url]

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alone in a crowd - Who you know
San
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
The Delgados - The Light Before We Land

Mooi zeg. Doet me erg denken aan Lamb.

Hmm dan ga ik het ook es checken. Moet meteen aan het concert denken van vorig jaar. Damn wat was dat mooi Kwijl...

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2005 02:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dEUS - Little Arithmetics

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2005 02:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

KvK - Wij zijn kwaad

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2005 02:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Turin Brakes - Clear Blue Air

Love

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2005 03:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niets meer, mijn oren suizen van het spetterende Erick E optreden van zojuist op een of ander studentenfeest - geen wonder dat het kaartje aan de deur ?11,- was. Ze vonden het nodig achtereenvolgens Ali B, De Sjonnies en meneer E uit te nodigen. Nou - meneer E heeft voor mij mijn geld terugverdiend, anders was ik een saaaaaaad paaanda.

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2005 10:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik luister op mijn stage naar internetradio Zeilsteen.nl

Momenteel draaien ze: Oasis - Hindu Times

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stereophonics - Devil
Neije cd, skon muziekskuh.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

TSOL - Silent Scream

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

U.S. Bombs - The World

wat een leuke woordspeling

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

:ja: yeah.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Death Cab For Cutie - Transatlanticism

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misfits - The Haunting

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dulce Pontes - As sete mulheres do Minho
vocoder-fado! Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 16:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pearl Jam - Better man

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pete Yorn - Crystal Village

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bomfunk mc's- Freestyler.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur