Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Welk liedje luister je op dit moment?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2008 10:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Justin warfield - k sera sera

(volgens mij is dat een sampletje van die bo hanson lord of the rings plaat, dasjj?)

en daarna toch maar weer deze

souls of mischief - 93 till infinity

Ik krijg op een rare manier zin om mijn ouwe lijf op een skateboard te hijsen en te gaan rijden....vreemd Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 09:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

edit: wrong topic

RAWK!
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snel nog ff posten bevoor het verboden wordt ... Tongsmiley
http://nl.youtube.com/watch?v=eifU1PFvWgI
keep on rocking for a free world!!! GnaGna
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo, wat gaat men verbieden, Udo? Fijn stukje muziek trouwens Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool nummer, originele track van jayz' roc boys.
Ben net een beetje aan het zoeken geweest naar de samples die kid frost gebruikt in la rasa, iemand een idee?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn Geert, Souls of Mischief. Vet man!....jeugdsentiment: met je boardje naar DB, beetje skaten, beetje hangen bij Sammie en 's avonds eerst Tequilla Slammers bij de 'oude'-Boulevaerd en dan naar de Boortoren of W2.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...doet 't dan ook wel goed bij me:

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...als we dan toch bezig zijn ;Knipoog:

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...nog eentje:

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...laatste Smiley, doet me denken aan de zolder bij Paultje v. Sprundel en een hele berg wiet en bier:

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben de laatste tijd weer veel van die ouwe hiphop dingen aan het luisteren. Op een of andere manier hebben deze nummers altijd vette samples en een soort rielekste vibe die je nu in amerikaanse hiphop niet echt vaak meer vind. Binnenkort hiphopparty houden nielsieboy?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Faahhaak mijn mp3 speler is stuk dus ik zat lekker radio Apintie te luisteren....(Rrrrrechtstreeks uit Paramaribo Smiley ) Gaat radio Apintie ruisen en echoeen ! Huilen

Wat moet ik nu? Shoutcast.com doet t ook al niet en ik wil muziek luisteren!

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snoop dogg op de luisterpaal Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar die héb ik al geluisterd Geert. Ik wil liever iets met variatie.

(ohja ik zit hier omringd met Limburgers dus het is enigsins dringend... dat ge woe-a woe-wa komt me de neus uit!)

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik struikel vandaag over de samples die ik al lang zocht maar niet wist van wie het was; hier nog een:

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Ben de laatste tijd weer veel van die ouwe hiphop dingen aan het luisteren. Op een of andere manier hebben deze nummers altijd vette samples en een soort rielekste vibe die je nu in amerikaanse hiphop niet echt vaak meer vind. Binnenkort hiphopparty houden nielsieboy?

Vet! ik ben voor!....ben in die tijd begonnen vinyl te verzamelen dus heb wel een stapeltje "shit" Knipoog!
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie ik hier toch even Souls of Mischief voorbij komen.
Hoe vet!
Ben sowieso van mening dat in de eerste helft van de jaren negentig de beste hiphop gemaakt is.
Tribe Called Quest, Pharcyde, Souls of Mischief, De La Soul en ga zo maar door.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je effe goed zoekt wordt er nog steeds wel goeie shit gemaakt hoor. Een rapper als perCeptie uit Utercht heeft nu een ernstig dik album uit!
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh maar ik zeg niet dat er nu alleen maar crap uit wordt gebracht. Alleen hiphop had toen een bepaalde sound en oprechtheid die nu wat zeldzamer is geworden.
Ik sta absoluut open voor nieuwe dingen, graag zelfs!

PerCeptie uit Utrecht, hmm, ik zal eens checken dan!
EDIT: haha ik hoor net dat dat een oude bekende is van mijn vriendin. Heb net even een nummer gehoord, klinkt goed! Bedankt voor de tip.
Uit de categorie harde nieuwkomers: Wat vind je van The Cool Kids? Mocht je het niet kennen, check het uit:

[/i]
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dope shit!

...maarre, vind dat we na onderstaand even de titel moeten vernaderen in: "welleke liedje luisterd je nou" Smiley

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bovenstaand heeft iets met te maken met dit: Smiley
http://www.ad.nl/denhaag/delft/2136611/Jacht_op_Delftse_rapgroep.html
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

atheist - unholy war
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 14:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

w00t emocore
Bullet For My Valentine - Hit The Floor

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 14:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Swimming Pool van Freezepop

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 15:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kristel? Is dat nou nodig?

Ik vind Kristel een veel leukere naam voor je. Kris klinkt zo mannelijk, je mag wel gebruik maken van je vrouwelijke kant. Dat charmeert je wel.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 19:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Woah! Rockon!!

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 19:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb hem net ook binnen gehaald, alleen nog niet geluisterd.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 19:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had de promo al een tijdje, maar aangezien die niet werkte in m'n cd-speler en er een vrij ernstige brief van Warner bij zat dat ik 'm vooral niet in m'n computer moest stoppen (*), heb ik maar gewacht tot hij lekte.. Hamer

(* Coward, me.)

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 11:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[offtopic] man, ik moet zelf de hele tijd lachen om die kop van Coppernicus in m'n avatar.....whuuuut
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Someone Still Loves You Boris Yeltsin - Dead Right

Liefhebbers van The Shins: zéker ff checken.

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 18:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heb de laatste plaat van Racoon gedownload, maar vind er eigenlijk geen flikker aan..

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2008 16:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

DICKIE SMABERS & THE MOERWIJK CREW - FC Den Haag Smiley
alles klinkt vet door een vocoder Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2008 16:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lion's pride - germania
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2008 01:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Textures - Silhouettes Rock on

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 19:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hell yeah!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een aantal Slayer albums, het is lang geleden weer...

Op het moment: Mind Control van Divine Intervention

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 20:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangekomen bij het album "Reign In Blood", toch weer het net iets betere werk, met Angel of Death en Raining Blood, mmm.

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 00:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://youtube.com/watch?v=QAtnN9I8cxA
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jul 2008 02:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

New Order, Someone Like You. Heer-lijk......! Love
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur